Το ποίημα αυτό μπορεί να αξιοποιηθεί σε διαθεματικό πλαίσιο διδασκαλίας της Λογοτεχνίας με τη Μουσική. Οι μαθητές θα γνωρίσουν παράδειγμα ποίησης που αφιερώνεται στη μουσική τέχνη. Κρίνεται σκόπιμο να ερμηνεύσουν το ποίημα, αλλά και τον θαυμασμό που δείχνει ο Κ. Παλαμάς για τον μεγάλο μας Έλληνα ποιητή. Ταυτόχρονα, κρίνεται σκόπιμο να δοθούν στους μαθητές και άλλα ποιήματα που αναφέρονται στη σχέση ποιητή (κάποτε και στιχουργού) με τη μουσική. Ιδιαίτερα στη σύγχρονη εποχή του μοντερνισμού και του ελεύθερου στίχου η σχέση ποίησης και μουσικής αρμονίας μοιάζει άρρηκτη. Χαρακτηριστικά ποιήματα για τη μουσική που μπορούν να προταθούν στους μαθητές για διάλογο είναι: του Ν. Βρεττάκου, «Οι μουσικοί αριθμοί», του Τ. Λειβαδίτη, η «Μουσική», του Ν. Καρούζου, «Τι είναι η μουσική» (από τη συλλογή: «Έλαφος των άστρων»), του Γ. Σαραντάρη, «Μέσα στη μουσική», του Ο. Ελύτη, «Η συναυλία των υακίνθων» κ.α.