Το συγκεκριμένο ψηφιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα πλαίσια του μαθήματος των Εικαστικών για τη γνωριμία των μαθητών/τριών με ονόματα και αντιπροσωπευτικά έργα καλλιτεχνών του 21ου αιώνα, τη ρεαλιστική αναπαράσταση της ανθρώπινης μορφής, την εξοικείωση με το παιχνίδι του φωτός και της σκιάς και του τρόπου με τον οποίο τα μεγέθη υποδηλώνουν την απόσταση σε ένα έργο ζωγραφικής, όπως επίσης και για την τεκμηρίωση της αξίας της αφαίρεσης αλλά και τη σχετικότητα του «ωραίου».
Επιπλέον μπορεί να συζητηθούν οι προθέσεις του καλλιτέχνη και οι μέθοδοι που χρησιμοποιεί στην απόδοση της γυναικείας μορφής. Ειδικότερα η επιλογή του να επιμένει στην αποτύπωση του βλέμματος και των έντονων χρωμάτων στα ρούχα της εικονιζόμενης γυναίκας και η απουσία αντίστοιχης φροντίδας στην απόδοση των ποδιών της μπορεί να προκαλέσει τη φαντασία των μαθητών/τριών και τη διατύπωση υποθέσεων γύρω από την ταυτότητα της γυναίκας και τη σχέση της με τον ζωγράφο. Παρόμοια μπορεί να λειτουργήσει και η παρακίνηση για την απόδοση συνοδευτικών τίτλων της συγκεκριμένης εικόνας σε περίπτωση που αυτή εντοπίζονταν στα περιεχόμενα μιας εφημερίδας.
Από την άλλη πλευρά η εστίαση στη ματιά του εικονιζόμενου προσώπου και στη σχέση που αυτή δημιουργεί με τον θεατή μπορεί να οδηγήσει τους μαθητές/τριες στη δημιουργία μιας λίστας επιθέτων που αποδίδουν το χαρακτήρα της συγκεκριμένης γυναίκας.