Piazza Liberta I
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Πρόκειται για έργο (Λάδι σε καμβά, 140x150εκ.) του Πολωνού καλλιτέχνη Ksiazek Bogumil, γεννημένου το 1974 στην Κρακοβία, όπου και σπούδασε στην Ακαδημία Καλών Τεχνών (1995-2000). Η εμπειρία της μετέπειτα παραμονής του στην πόλη της Φλωρεντίας κατά το χρονικό διάστημα από το 2003-2009 είναι η αφορμή σειράς ζωγραφικών έργων όπως και ο συγκεκριμένος πίνακας (με τίτλο Piazza Liberta I), ο οποίος συγκαταλέγεται στη συλλογή του Μουσείου Φρυσίρα, ως δείγμα της σύγχρονης ευρωπαϊκής ανθρωποκεντρικής ζωγραφικής. Το θέμα του συγκεκριμένου πίνακα, όσο και του επόμενου ομότιτλου έργου του καλλιτέχνη (Piazza Liberta IΙ), είναι η επίδειξη χορευτικών φιγούρων από νεαρά άτομα, αγόρια και κορίτσια σε μια πλατεία.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Ο πίνακας μπορεί να αποτελέσει αφορμή για μια συζήτηση σχετικά με την επιλογή του συγκεκριμένου τρόπου καλλιτεχνικής έκφρασης από μια μερίδα νεαρών ατόμων. Η επιλογή τους να επιδεικνύουν τη χορευτική τους δεινότητα μέσα από τον αυτοσχεδιασμό, το δημιουργικό συνδυασμό κινήσεων από τις πολεμικές τέχνες και την ενόργανη γυμναστική, αποτελούν τα πρώτα στοιχεία που μπορούν να προκύψουν κατά την περιγραφή της ζωγραφιάς. Επιπλέον η παρατήρηση των αναπαριστώμενων χορευτών μπορεί να δώσει κάποιες πληροφορίες γύρω από την ταυτότητα του κάθε ενός ξεχωριστά όσο και της ομάδας τους, κυρίως μέσα από το σχολιασμό των ενδυματολογικών τους επιλογών αλλά και των διαφορετικών χορευτικών τους κινήσεων.
Επιπρόσθετα η ζωγραφιά του Bogumil Ksiazek μπορεί να αποτελέσει την αφορμή για τη διεξαγωγή μιας έρευνας γύρω από την επίδραση της συγκεκριμένης νεανικής τάσης στον πληθυσμό μιας σχολικής τάξης ή μιας σχολικής μονάδας και τους λόγους της προτίμησης ή απόρριψής της, ενώ η διεξαγωγή μιας συνέντευξης με άτομα που συμμετέχουν σε παρόμοιες χορευτικές εκδηλώσεις μπορεί να συμβάλλει στην ανίχνευση των αιτίων που όλο και περισσότεροι νέοι συνηγορούν στην υιοθέτηση του συγκεκριμενου τρόπου έκφρασης.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12 - 18
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/6586
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Μουσείο Φρυσίρα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Πολιτισμός
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Μουσείο Φρυσίρα (Μουσείο Φρυσίρα)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
2009 μ.χ. (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Νέα Ελληνική Γλώσσα > Κειμενικοί τύποι > Περιγραφή
Νέα Ελληνική Γλώσσα > Θέματα > Human - Human relations and values
Νέα Ελληνική Γλώσσα > Θέματα > Γλώσσα - Πολιτισμός - Τέχνη
Νέα Ελληνική Γλώσσα > Κειμενικά είδη > Έρευνες - Μελέτες
Νέα Ελληνική Γλώσσα > Κειμενικά είδη > Συνεντεύξεις
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
συμπεριφοριστική προσέγγιση > εξάσκηση και πρακτική
γνωστική προσέγγιση > συνεργατική μάθηση
εποικοδομητισμός > γνωστική μαθητεία
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
συγγραφέας μεταδεδομένων: ΕΛΠΙΣ ΤΟΚΜΑΚΙΔΟΥ
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: ΣΤΑΥΡΟΣ ΓΡΟΣΔΟΣ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: Μουσείο Φρυσίρα
εκδότης: Μουσείο Φρυσίρα
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΕΠ
εκδότης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
 
 
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ