Ο πίνακας του Κ.Νταούλα μπορεί να αποτελέσει την αφορμή για την παρακίνηση των μαθητών/τριών στην περιγραφή του τοπίου -γραπτή ή προφορική- σε επίπεδο ομάδας και την εκ νέου απόδοση τίτλου σε ένα έργο που από τον ίδιο τον καλλιτέχνη επιλέχθηκε να μην έχει όνομα (Untitled). Στα πλαίσια αυτά και κατά την παρουσίαση των προτάσεων τους, η καλλιέργεια της αφηγηματικής τους δεξιότητας αλλά και η απόκτηση εκφραστικού θάρρους, μπορεί να αποτελεί ενδεχόμενη παιδαγωγική επιδίωξη.
Επιπλέον το συγκεκριμένο ψηφιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί στα πλαίσια του μαθήματος της Αισθητικής Αγωγής και τη διαπραγμάτευση αντίστοιχων διδακτικών στόχων, ανάμεσα στους οποίους θα μπορούσε να είναι η διαπίστωση ότι οι εικαστικές τέχνες υπηρετούν έναν ακόμη τρόπο επικοινωνίας και ότι η χρήση των έντονων χρωμάτων αποτελεί ένα ιδιαίτερο κώδικα οπτικής επικοινωνίας που υπηρετείται με επιτυχημένο τρόπο μέσω του ζωγραφικού πίνακα.
Από την άλλη πλευρά η συζήτηση γύρω από τις μεθόδους και την τεχνοτροπία του καλλιτέχνη, μπορεί να αποτελέσει αφορμή για αντίστοιχες δημιουργίες από την πλευρά των μαθητών/τριών ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τις προσωπικές τους κλίσεις. Παράλληλα η σύγκριση έργων του ίδιου καλλιτέχνη μπορεί να συμβάλλει στην εξάσκηση των μαθητών/τριών στο ρόλο του θεατή ενισχύοντας την παρατηρητικότητα και την κρίση τους.