Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί προκειμένου οι μαθητές να αναζητήσουν πληροφορίες για τη ζωή και την καλλιτεχνική πορεία του ζωγράφου, να συγκεντρώσουν αντιπροσωπευτικά έργα του, να περιγράψουν τα μοτίβα που κυριαρχούν, τις μορφές και τα χρώματα και να δημιουργήσουν ένα λεύκωμα. Ειδικότερα, μπορούν να μελετήσουν το καλλιτεχνικό κίνημα του κυβισμού, να προσεγγίσουν την προέλευση του όρου και να οριοθετήσουν τα χαρακτηριστικά του. Επιπρόσθετα, το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί σε ένα ευρύτερο πλαίσιο διαθεματικής προσέγγισης που να συνδέει την εικαστική και λογοτεχνική γενιά του τριάντα, ώστε οι μαθητές να διερευνήσουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις συνθήκες εμφάνισης της λογοτεχνικής γενιάς του τριάντα, να εντοπίσουν τους κυριότερους εκπροσώπους και τα έργα τους, καθώς και να αναδείξουν τη συμβολή της στον πολιτισμό. Παράλληλα, μπορούν να προσεγγίσουν το φαινόμενο της εμπορευματοποίησης της τέχνης μέσα από σύγχρονα κείμενα διανοουμένων και καλλιτεχνών, να αναφερθούν στους όρους "εμπορική" και "ποιοτική" τέχνη και να σχολιάσουν τις σύγχρονες εκφάνσεις της εμπορευματοποίησης στον χώρο των τεχνών.