Η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας στην ενότητα για το αρχαίο ελληνικό θέατρο. Οι μαθητές αρχικά καλούνται να παρατηρήσουν και να περιγράψουν την εικόνα. Στη συνέχεια, μπορούν να αναζητήσουν πληροφορίες για το αρχαίο ελληνικό δράμα και ειδικότερα για τα κατά ποιόν μέρη της τραγωδίας. Μπορούν, επίσης, να αναζητήσουν στο διαδίκτυο εικόνες προσωπείων και κοστουμιών του αρχαίου ελληνικού θεάτρου και να τις προβάλουν στους συμμαθητές τους. Στα πλαίσια μιας ερευνητικής εργασίας οι μαθητές μπορούν να ερευνήσουν τα προσωπεία (ερμηνεία, θρησκευτική καταγωγή, ποιος και πότε τα εισήγαγε, υλικά κατασκευής, μέγεθος, μορφές, χαρακτηριστικά τους). Στο μάθημα της Ιστορίας, η εικόνα μπορεί να λειτουργήσει ως αφόρμηση, για να μελετήσουν το οικονομικό και πολιτιστικό πλαίσιο της εποχής ακμής του αρχαίου ελληνικού δράματος. Στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής, η εικόνα μπορεί να λειτουργήσει ως υλικό στην ενότητα για τη θεατρική αγωγή. Οι μαθητές μπορούν α) να σχολιάσουν το ρόλο του προσωπείου στις παραστάσεις δράματος και β) να κατασκευάσουν μάσκες, χρησιμοποιώντας διάφορα υλικά.