Στο μάθημα των Θρησκευτικών, και διαθεματικά σε συσχετισμό με το μάθημα της Αισθητικής Αγωγής, η εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί, προκειμένου οι μαθητές να μελετήσουν τις σχολές της μεταβυζαντινής ζωγραφικής (μακεδονική και κρητική): να βρουν τους βασικούς εκπροσώπους τους, να καταγράψουν τα χαρακτηριστικά τους, να προβούν σε συγκρίσεις και να καταλήξουν σε συμπεράσματα. Επίσης, στο πλαίσιο συνεργατικής διερευνητικής δραστηριότητας, να συγκρίνουν την απόδοση των δύο αγίων από τον "Μανολίτζη" με την απόδοσή τους από άλλους ζωγράφους και να εξηγήσουν τις διαφορές.