Η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως συνοδευτικό οπτικό υλικό στο μάθημα της Μουσικής ή σε διαθεματικές διδασκαλίες, ερευνητικές εργασίες (project), βιωματικά προγράμματα και προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων που σχετίζονται με τη μουσική και την εξέλιξη της στην Ελλάδα του 20ου αιώνα. Οι μαθητές θα μπορούσαν να αναζητήσουν στο διαδίκτυο τραγούδια της ίδιας περιόδου (1ο μισό του 20ου αιώνα) και να βρουν μορφολογικά και ιστορικά στοιχεία για το είδος του τραγουδιού, το tango.
Η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί επίσης στο μάθημα των Εικαστικών σαν δείγμα Γραφιστικών εφαρμογών στην Ελλάδα του 20ου αιώνα. Μπορεί, επίσης, να αξιοποιηθεί διδακτικά σε μαθήματα και σχολικές δραστηριότητες που σχετίζονται με την ιστορία και τις εφαρμογές των Εφαρμοσμένων τεχνών, των εντύπων και των μεθόδων αναπαραγωγής εικόνας. Οι μαθητές θα μπορούσαν να μελετήσουν τη σύνθεση, τον τρόπο χρήσης των γραμμάτων, τον ιδιαίτερο σχεδιασμό της γραμματοσειράς, την επιλογή των χρωμάτων (και τον τρόπο επικάλυψης τους ώστε να δίνει την εντύπωση της τριχρωμίας ενώ πρόκειται για διχρωμία). Θα μπορούσαν επίσης να αναζητήσουν περισσότερα γραφιστικά δείγματα (εξώφυλλα βιβλίων, δίσκων, αφίσες, διαφημίσεις κλπ) από διάφορες δεκαετίες, ώστε να διαμορφώσουν μια ιδέα της εξέλιξης των γραφικών και εφαρμοσμένων τεχνών από τις αρχές του 20ου αιώνα μέχρι σήμερα. Σε πρακτικό επίπεδο, θα μπορούσαν να εφαρμόσουν και οι ίδιοι τον τρισδιάστατο σχεδιασμό γραμμάτων που χρησιμοποιείται στο συγκεκριμένο εξώφυλλο, φιλοτεχνώντας ένα εξώφυλλο παρτιτούρας, βιβλίου ή άλλου εντύπου που θα επιλέξουν οι ίδιοι.