Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας ή της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής για να γνωρίσουν οι μαθητές μια ελληνίδα ζωγράφο και ταυτόχρονα μια μορφή της ελληνικής κοινωνίας του 19ου και 20ου αιώνα που έπαιξε ρόλο στη γυναικεία χειραφέτηση και στην υπεράσπιση και διεκδίκηση των δικαιωμάτων των ελληνίδων γυναικών. Οι μαθητές θα γνωρίσουν ότι η Σοφία Λασκαρίδου, εξαιτίας των γνωριμιών της και της κοινωνικής της θέσης, υπήρξε η πρώτη που παρενέβη δυναμικά υπέρ της εισαγωγής των γυναικών στο Σχολείο Καλών Τεχνών, ούσα η ίδια η πρώτη φοιτήτρια της Σχολής. Οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν κι άλλες, γυναικείες κυρίως, μορφές της ελληνικής ιστορίας που μέσα από το έργο τους και την προσφορά τους συντέλεσαν με τον δικό τους τρόπο στον αγώνα υπέρ των δικαιωμάτων των γυναικών και της χειραφέτησής τους στην ελληνική κοινωνία, ώστε να συνθέσουν με αυτόν τον τρόπο το παζλ του γυναικείου κινήματος και την αλλαγή της κοινωνικής δομής που αυτό επέφερε στην Ελλάδα.