Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί στη διδασκαλία της Ιστορίας και ειδικότερα της ενότητας των Πανελλήνιων ιερών με στόχο οι μαθητές να αποκτήσουν γνώσεις για το μαντείο των Δελφών (χώρος, σημασία, ακτινοβολία). Η μελέτη της εικόνας και άλλου σχετικού οπτικού υλικού συντελεί ώστε οι μαθητές να αποκτήσουν εποπτεία του χώρου, να μελετήσουν στοιχεία, όπως η μορφολογία του εδάφους, και να εξηγήσουν τον τρόπο που αυτά επέδρασαν στην δράση των ανθρώπων (επιλογή θέσης του μαντείου, εμβέλεια κ.α.). Μπορούν να υποδυθούν ρόλους, όπως του επισκέπτη που θέλει χρησμό, του επισκέπτη που προσφέρει αφιέρωμα, του επισκέπτη που συναρπάζεται από το τοπίο και να παρουσιάσουν δραματοποιημένα το σκεπτικό και τα συναισθήματά τους (ενσυναίσθηση). Μπορεί, επίσης, να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας για τη διδασκαλία της περιγραφής. Οι μαθητές οργανωμένοι σε ομάδες με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού αποκωδικοποιούν την εικόνα και καταγράφουν τα στοιχεία της. Στη συνέχεια σχεδιάζουν και συνθέτουν την περιγραφή της με βάση κατευθύνσεις που δίνονται από τον εκπαιδευτικό και αφορούν το είδος της περιγραφής, την οπτική γωνία, τη δομή (μετάβαση από το γενικό στα επιμέρους στοιχεία), τη γλώσσα και την επιλογή του υλικού.