Το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί και στο μάθημα της Ιστορίας ως παράθεμα, αφού αποτελεί πρωτογενή ιστορική πηγή και παράλληλα μπορεί να συσχετισθεί με την αντίστοιχη ιστορική αφήγηση του σχολικού βιβλίου.Επιπρόσθετα το κείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί διαθεματικά από τον εκπαιδευτικό στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και της Κοινωνικής & Πολιτικής Αγωγής και να αποτελέσει αφορμή για συζήτηση, με βασικούς άξονες: τη σχέση πολίτη και κράτους, τη σχέση Ελλήνων ψηφοφόρων με βουλευτές, τα ρουσφέτια, τα δημόσια έργα, τις δωροδοκίες, τις ανομίες, την κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος στις αρχές του 20ού αι. Παράλληλα οι μαθητές μπορούν να κάνουν σύγκριση με τη σημερινή πολιτική κατάσταση στη χώρα μας. Στο πλαίσιο αυτό μπορεί να δοθεί στους μαθητές ως εργασία η συγγραφή άρθρου με τον ίδιο τίτλο, που να αναφέρεται στη σύγχρονη εποχή και στη σχέση πολιτών με το κράτος.