Η εν λόγω εικόνα μπορεί να προβληθεί σε ψηφιακό προβολέα στο πλαίσιο μαθήματος σχετικού με τα μυκηναϊκά βασίλεια και τα αρχαιολογικά ίχνη τους. Οι μαθητές θα κληθούν να περιγράψουν την εικόνα και να επισημάνουν τη θολωτή μορφή του τάφου, καθώς και τον μεγάλιθο που υπάρχει στην κύρια είσοδο. Ο διδάσκων θα επιδιώξει να ανακαλέσει στη μνήμη τους πιθανότατα οικείες παραστάσεις, τον θολωτό τάφο του Αγαμέμνονα και την πύλη των λεόντων στις Μυκήνες. Τις εικόνες αυτές θα αναζητήσουν τα παιδιά στο διαδίκτυο, για να εντοπίσουν ομοιότητες που συνθέτουν τη λεγόμενη "μυκηναϊκή κοινή", δηλαδή την ομοιομορφία που απαντά στον υλικό πολιτισμό του μυκηναϊκού κόσμου. Η σύγκριση με μια σύγχρονη φωτογραφία του ίδιου χώρου θα αναδείξει τις παρεμβάσεις που έχουν γίνει έκτοτε και, παράλληλα, θα θυμίσει τη διαχρονικότητα των μνημείων αυτών στην πορεία του χρόνου. Υπό μορφή εργασίας μπορεί να ζητηθεί από τους μαθητές η εύρεση πληροφοριών για τις ανασκαφές στον Ορχομενό και σε άλλα μυκηναϊκά κέντρα, αρχής γενομένης βέβαια από τη δραστηριότητα του πρωτοπόρου Ερρίκου Σλήμαν κατά τη δεκαετία του 1870.