Στο πλαίσιο μαθήματος της Γεωγραφίας των μεγάλων τάξεων του Δημοτικού και του Γυμνασίου προβάλλεται το ΜΑ με τον βιντεοπροβολέα στην τάξη. Οι μαθητές, με ή χωρίς τη βοήθεια του εκπαιδευτικού, αναγνωρίζουν περί τίνος πρόκειται. Σημειώνεται ότι ο εκπαιδευτικός ενημερώνει τους μαθητές ότι ο τίτλος που αναγράφεται στην ξυλογραφία είναι λάθος και αναφέρεται σε άλλη ξυλογραφία που περιέχεται στην ίδια συλλογή. Ακολουθεί συζήτηση για την καθημερινή ζωή, τις εργασίες που έκαναν και τα μέσα που είχαν στη διάθεσή τους οι κάτοικοι της υπαίθρου κατά τον 16ο αιώνα μ. Χ., εποχή που δημιουργήθηκε το ΜΑ. Στη συνέχεια οι μαθητές, αναζητούν εικόνες καλλιέργειας της γης, διαχρονικά, έτσι ώστε να αντιληφθούν τις αλλαγές που συντελέσθηκαν κατά το διάβα των αιώνων. Οι εικόνες και τα κείμενα που θα συγκεντρωθούν μπορούν να αποτελέσουν το υλικό για την οργάνωση έκθεσης που θα αφορά τους τρόπους και τα μέσα καλλιέργειας της γης διαχρονικά. Επιπλέον, οι μαθητές των μικρότερων τάξεων μπορούν να αναζητήσουν πληροφορίες για το δέντρο της φοινικιάς, για τον καρπό του, για τις περιοχές που φύεται και να αναφέρουν δέντρα που φύονται στο δικό τους τόπο (στην αυλή τους, στο περιβόλι του παππού τους, στο πάρκο της γειτονιάς τους..). Ακόμη, να βρουν και άλλα τροπικά φρούτα και δέντρα και να εξάγουν συμπεράσματα για το πού οφείλονται τα διαφορετικά είδη δέντρων και καρπών σε κάθε τόπο. Επίσης, κατά το μάθημα των εικαστικών τόσο των μεγάλων τάξεων του Δημοτικού όσο και του Γυμνασίου, μπορεί να προβληθεί η ξυλογραφία και οι μαθητές να διδαχθούν για την τεχνική της, για τα διάφορα είδη χαρακτικής και για την αξιοποίησή της με την αναπαραγωγή αντιτύπων σε χαρτί.