Η συγκεκριμένη ξυλογραφία μπορεί να αποτελέσει σημαντικό τεκμήριο για τη συγκριτική μελέτη των μνημείων και ιδιαίτερα των μνημείων της Ακρόπολης σε διαφορετικές ιστορικές στιγμές στο πλαίσιο της υλοποίησης ενός σχεδίου εργασίας από μαθητές του Γυμνασίου ή στο πλαίσιο της ευέλικτης ζώνης για μαθητές του Δημοτικού. Οι μαθητές, ανά ομάδες, αναζητούν αναπαραστάσεις της αρχικής μορφής των μνημείων της Ακρόπολης, τις συγκρίνουν με φωτογραφίες ή αναπαραστάσεις της σε άλλες εποχές και κάθε ομάδα παρουσιάζει την εργασία της στις υπόλοιπες. Έτσι μπορούν να κατανοήσουν την επίδραση στα μνημεία τόσο του χρόνου όσο και του ανθρώπου. Επιπλέον, μπορεί να γίνει σύγκριση της περιοχής κάτω και γύρω από το λόφο της Ακρόπολης που στην ξυλογραφία είναι το φυσικό περιβάλλον χωρίς την επέμβαση του ανθρώπου ενώ σημερινές φωτογραφίες δείχνουν την άναρχη δόμηση της περιοχής που επήλθε από την έντονη και ραγδαία αστικοποίηση της Αθήνας τον περασμένο αιώνα. Επίσης, στο μάθημα της Ιστορίας και ιδιαίτερα κατά τη διδασκαλία της κλασικής περιόδου θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί η φωτογραφία ως δείγμα της αρχιτεκτονικής του 5ου αιώνα π.Χ. Τέλος, κατά το μάθημα των εικαστικών, μπορεί να προβληθεί η ξυλογραφία και οι μαθητές να διδαχθούν για την τεχνική της, για τα διάφορα είδη χαρακτικής και για την αξιοποίησή της με την αναπαραγωγή αντιτύπων σε χαρτί.