Η φωτογραφία μπορεί να αξιοποιηθεί σε μαθητοκεντρικές δραστηριότητες στο πλαίσιο της διδασκαλίας τού μαθήματος της Αρχαίας Ιστορίας. Ειδικότερα, μπορεί να αποτελέσει έναυσμα για παραγωγή προφορικού λόγου ή να χρησιμοποιηθεί σε δραστηριότητες σχετικές με την αναζήτηση του τρόπου ζωής, την κοινωνική οργάνωση, τις οικονομικές παραμέτρους, το είδος της διατροφής κ.ά. που εμφανίζονται στη μινωική Κρήτη κατά την εποχή του Χαλκού. Εναλλακτικά, η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο ίδιο πλαίσιο σε δραστηριότητες που αφορούν την κεραμική και την αρχιτεκτονική της εποχής, εστιάζοντας στο είδος των αποθηκευτικών χώρων, το μέγεθος, το είδος των αγγείων, το υλικό κατασκευής τους κ.ά.