Το μαθησιακό αντικείμενο προσφέρεται για αξιοποίηση σε μια διδακτική προσέγγιση που έχει στόχο να γνωρίσουν οι μαθητές πτυχές της καθημερινότητας των αρχαίων Ελλήνων αλλά και να αντιληφθούν το ενδιαφέρον που έδειχνε για τον αρχαιοελληνικό τρόπο ζωής το ευρωπαϊκό αναγνωστικό κοινό στους νεότερους χρόνους. Ο διδάσκων προβάλλει την εικόνα και καλεί τους μαθητές να προβούν σε παρατηρήσεις σχετικά με το τι απεικονίζεται και πώς το ερμηνεύουν στηριζόμενοι στις ιστορικές τους γνώσεις. Ακολουθεί συζήτηση για το ρόλο και τη θέση της γυναίκας στην αρχαία Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα για το θεσμό της εταίρας. Έπειτα η συζήτηση μπορεί να στραφεί στην πηγή προέλευσης της εικόνας και το σκοπό που εξυπηρετούσε. Εδώ ο διδάσκων μπορεί να προβάλει επιπλέον εικόνες από το βιβλίο του Chaussard, για να αποκτήσουν οι μαθητές πιο σφαιρική άποψη για το θέμα του. Τέλος είναι δυνατόν να ανατεθούν σε ομάδες συγκεκριμένες εργασίες. Μια ομάδα συγκεντρώνει στοιχεία για το γυναικείο πυρρίχιο χορό, άλλη για τις γυναίκες σε σχέση με τα αθλήματα και μια τρίτη ομάδα που θα αποτελείται από μαθητές που γνωρίζουν πολύ καλά τη γαλλική γλώσσα κάνει μια συνοπτική παρουσίαση του εν λόγω βιβλίου του Chaussard (διαθέσιμο στο διαδίκτυο) στην ολομέλεια.