Η συγκεκριμένη εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας. Στα πλαίσια μιας ερευνητικής εργασίας οι μαθητές, αφού ορίσουν τη λέξη "Βεδουίνος", καλούνται να αναζητήσουν πληροφορίες α) για τον τρόπο ζωής των Βεδουίνων: πώς μετακινούνται, πού κατοικούν, ποιες είναι οι ασχολίες τους, ποιος είναι ο τρόπος ενδυμασίας τους β) ποια είναι η σχέση τους με τα ζώα (άλογα - καμήλες); γ) σε ποιες περιοχές κατοικούν; Στο μάθημα της Νεοελληνική Γλώσσας η εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί στην ενότητα για την Περιγραφή. Οι μαθητές μπορούν να περιγράψουν την ενδυμασία του Βεδουίνου και να αναζητήσουν πρόσθετες πληροφορίες για τον τρόπο ενδυμασίας των Βεδουίνων. Επίσης, μπορούν να αναζητήσουν την ετυμολογία της λέξης "Βεδουίνος" και να την ερμηνεύσουν. Στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής η εικόνα μπορεί να λειτουργήσει ως αφόρμηση, για να αποδώσουν οι μαθητές, επιστρατεύοντας τη φαντασία τους, ζωφραφικά σκηνές από τον τρόπο ζωής των Βεδουίνων.