Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα των Θρησκευτικών ως αφορμή αναφοράς στα Εισόδια της Θεοτόκου και τον συμβολισμό της εισόδου της Θεοτόκου στο ναό ως προοίμιο της εύνοιας του Θεού στους ανθρώπους και αναγγελίας της ελεύσεως του Χριστού. Επιπλέον, μπορεί να αξιοποιηθεί και ως αφορμή αναφοράς στις εικόνες του Θεομητορικού κύκλου. Στο μάθημα της Ιστορίας η εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί ως παράδειγμα και ερέθισμα για διάλογο για θέματα μεταβυζαντινής αγιογραφίας. Στο μάθημα των Εικαστικών μπορεί να γίνει σύγκριση με άλλες εικόνες Εισοδίων με στόχο την ανάδειξη των αισθητικών και τεχνοτροπικών χαρακτηριστικών της βυζαντινής τέχνης και τον μετασχηματισμό των εικονογραφικών τύπων στο πέρασμα των αιώνων. Επιπλέον, μπορούν να συζητηθούν θέματα οργάνωσης και αντιμετώπισης του χώρου στην βυζαντινή αγιογραφία και ως αφορμή για αναφορά στην αντίστροφη βυζαντινή προοπτική. Τέλος μπορεί να αξιοποιηθεί και στο επίπεδο της καλλιτεχνικής δημιουργίας ως πρότυπο για την δημιουργία παρόμοιων εικόνων.