Άποψη της Αθηνας απο την Ακροπολη με την πλατεια Συνταγματος και το Λυκαβηττο στο βαθος.
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το Μαθησιακό Αντικείμενο (ΜΑ) αναδεικνύει την άποψη της Αθήνας γύρω στα 1890 και είναι μια φωτογραφία τραβηγμένη από τον λόφο την Ακρόπολη με την πλατεία Συντάγματος και το Λυκαβηττό στο βάθος .

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το Μαθησιακό Αντικείμενο (ΜΑ) προτείνεται να χρησιμοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο της άμεσης διδασκαλίας στα γνωστικά αντικείμενα της Ιστορίας / Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής. Προτείνεται να χρησιμοποιηθεί στην αρχή του μαθήματος ή της ενότητας ως εποπτικό υλικό αφόρμησης (προοργανωτής) . Εναλλακτικά και κατά τη διάρκεια του μαθήματος , το (ΜΑ) προτείνεται να χρησιμοποιηθεί από τους μεγαλύτερους μαθητές με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών τους, ως ιστορική πηγή, στο πλαίσιο διερευνητικής μάθησης, στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής ή σε project στην Ευέλικτη Ζώνη και στις Ερευνητικές Εργασίες στο Γυμνάσιο / Λύκειο με αντικείμενο πτυχές της ανθρωπογεωγραφίας της εποχής .(σχέσεις του ανθρώπου που αφορούν το περιβάλλον και την οικιστική ανάπτυξη, την κοινωνία, την οικονομία, τον πληθυσμό, κ.λ.π.). Επίσης, κατά τη διάρκεια του μαθήματος – μέσα από διάλογο / Φύλλα Εργασίας - να τεθούν σχετικά ερωτήματα με τον υδροκεφαλισμό της Αθήνας, τους παράγοντες και τις συνέπειες του φαινομένου, τις εναλλακτικές προτάσεις και εν τέλει την ενεργοποίηση της τάξης μέσα από την ενίσχυση μιας άποψης ή τη δημιουργία αντιλόγου με τα ανάλογα επιχειρήματα. Επιπρόσθετα μέσα από την σχετική εικόνα, οι μαθητές μπορούν να προσεγγίσουν το γνωστικό αντικείμενο των εικαστικών. Προτείνεται να χρησιμοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς ως εποπτικό υλικό για την διδασκαλία στα εικαστικά , θέτοντας ερωτήματα αναφορικά με το είδος του εικαστικού υλικού, (φωτογραφία), τον δημιουργό, την ερμηνεία μηνύματος , το συσχετισμό με τις εμπειρίες των μαθητών, κ.λ.π.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
6 - 18
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
0:45:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/734
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Μουσείο Μπενάκη
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Πολιτισμός
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Μουσείο Μπενάκη (Μουσείο Μπενάκη)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
ΕΚΔΟΣΗ
1890 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Ιστορία HistoryΙστορία > Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.) Newer and Modern History (19th-20th century)Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.) > Τέχνες, Γράμματα και Πολιτισμός Arts, Letters and CultureΤέχνες, Γράμματα και Πολιτισμός
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική προσέγγιση > άμεση διδασκαλία
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση > βασισμένος σε γεγονότα
γνωστικός > γνώση > εννοιολογικός
γνωστικός > διεργασία > να κατανοούν
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΑΚΑΚΗΣ
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΛΙΟΣ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: Μουσείο Μπενάκη
εκδότης/ες: Μουσείο Μπενάκη
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΕΠ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ