Η εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Βυζαντινής Ιστορίας ή των Θρησκευτικών για τη διδασκαλία της βυζαντινής τέχνης, στην οποία ανήκει η ζωγραφική. Η επεξεργασία του μαθήματος θα στηριχτεί στο εικονογραφικό υλικό σε συνδυασμό με μελέτη πηγών που θα αναφέρονται στη ζωγραφική ώστε να γίνει αντιληπτό στους μαθητές ότι η κύρια σημασία ενός χριστιανικού έργου τέχνης δεν είναι αισθητική αλλά διδακτική αφού η καλλιτεχνική έμφαση δίνεται στο εσωτερικό του ναού, στη θεματολογία της ζωγραφικής κ.ά. Οι μαθητές σε ομάδες στο εργαστήριο της πληροφορικής ή στην τάξη παρατηρούν το παρόν μαθησιακό αντικείμενο αλλά και άλλο εικονογραφικό υλικό, το περιγράφουν και αναγνωρίζουν το συμβολισμό των εικόνων. Στόχος της δραστηριότητας είναι να κατανοήσουν τα βασικά χαρακτηριστικά της τεχνοτροπίας της βυζαντινής ζωγραφικής και αγιογραφίας. Επίσης, αν υπήρχε η δυνατότητα θα ήταν καλό να επισκεφτούν ιστορικές μονές ή ναούς της περιοχής τους και να καταγράψουν τις εντυπώσεις τους. Ακόμη, θα μπορούσαν να δημιουργήσουν ένα ηλεκτρονικό λεύκωμα στο οποίο θα παρουσιάζεται η εξέλιξη της ζωγραφικής και αγιογραφίας. Τέλος, θα ήταν καλό να εργαστούν σε ομάδες και να μελετήσουν τις δραστηριότητες με τις οποίες ασχολούνταν οι καλόγριες σ' ένα μοναστήρι και γενικότερα οι κάτοικοι του νησιού και να παρουσιάσουν στην ολομέλεια της τάξης τα αποτελέσματα της έρευνάς τους.