Μόνο σε Aποθετήρια «Φωτόδεντρο»
Kαι σε Yλικό Xρηστών
Καθαρισμός ενεργών φίλτρων
Κάντε εγγραφή σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω θεματικές περιοχές, θεματικές ενότητες ή έννοιες για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για μεταβολές στα αντικείμενα που έχουν ταξινομηθεί σε αυτές
Ανακοινωση πωλησης βιβλιων του Αλεξανδρου Δουμα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Στο συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο παρουσιάζεται η ανακοίνωση του περιοδικού «Εκλεκτά Μυθιστορήματα» (βλ. Τόμος 8, Αρ. 596, σελ. 96), για την πώληση βιβλίων του Αλέξανδρου Δουμά, κατά το έτος 1891. Ο Αλέξανδρος Δουμάς ο πρεσβύτερος (1802-1870) ήταν Γάλλος συγγραφέας, γνωστός κυρίως από τα ιστορικά του μυθιστορήματα τα οποία τον κατέστησαν έναν από τους πιο πολυδιαβασμένους Γάλλους συγγραφείς στον κόσμο. Πολλά από τα μυθιστορήματά του, όπως «Ο Κόμης Μοντεχρήστος», «Οι Τρεις Σωματοφύλακες», «Μετά Είκοσι Έτη» κ.α., είχαν αρχικά δημοσιευθεί σε σειρές. Μερικά ακόμα από τα έργα του ήταν: «Βασίλισσα Μαργκό», «Οι Κορσικανοί Αδελφοί», «Ο Ιππότης του Κόκκινου Σπιτιού», «Ο Υποκόμης της Βραζελόνης» (που περιλαμβάνει το διάσημο «Σιδηρούν Προσωπείον»), «Η μαύρη τουλίπα», κ.α. Έγραψε επίσης θεατρικά έργα και άρθρα σε περιοδικά.
Το περιοδικό «Εκλεκτά μυθιστορήματα» εκδίδεται για πρώτη φορά στην Αθήνα στις 28 Οκτωβρίου 1884 και συνεχίζει αδιάκοπα έως και τις 30 Ιανουαρίου 1894, από το τυπογραφείο της «Κορίννης». Πρόκειται για ένα εικονογραφημένο περιοδικό, το οποίο δημοσιεύει εκλεκτά, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στον τίτλο, μυθιστορήματα σε συνέχειες. Αρχικά το περιοδικό εκδίδεται κάθε Κυριακή αλλά στη συνέχεια δυο φορές την εβδομάδα (Κυριακή και Πέμπτη). Αναφορικά με την ύλη του περιέχει πλήθος μυθιστορημάτων, δραματικού κυρίως ενδιαφέροντος, όπως επίσης ιστορικών και κοινωνικών διηγημάτων. Επιπλέον περιλαμβάνει στήλες κοινωνικού περιεχομένου, θέματα υγιεινής και μουσικής, μύθους, ανέκδοτα. Τα μυθιστορήματα προέρχονται από μεταφράσεις των πρωτοτύπων έργων, δηλαδή από αντίστοιχα ισπανικά, αγγλικά γερμανικά, ρώσικα, ιταλικά, ιαπωνικά, αρμένικα, αμερικάνικα και σμυρναίικα μυθιστορήματα. Δημοσιεύονται επίσης και ελληνικά μυθιστορήματα των Γρ. Ξενόπουλου και Μ. Χατζόπουλου. Τέλος, στο περιοδικό δημοσιεύονται πλήθος διαφημίσεων, αγγελιών και ευκαιριών. Η δομή του περιοδικού ήταν σταθερή κατά τη δεκαετία έκδοσής του και αποτελούνταν από οχτώ σελίδες σε κάθε τεύχος, ενώ κάθε σελίδα ήταν χωρισμένη σε δυο στήλες. Στο περιοδικό μπορούσε να γραφτεί κάποιος συνδρομητής αν κατέβαλε προπληρωμένο τέλος που ανέρχονταν αρχικά στις πέντε δραχμές για την Αθήνα και έξι δραχμές για την επαρχία, ενώ για το εξωτερικό πλήρωνε κανείς δέκα φράγκα. Δέλεαρ για τους συνδρομητές ήταν ένα βιβλίο με διηγήματα από τους συνεργάτες του περιοδικού.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Ο εκπαιδευτικός καλεί τους μαθητές να χωριστούν σε ομάδες των δύο ατόμων και τους ζητά να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες για τη ζωή και το έργο του Αλέξανδρου Δουμά. Στην αναζήτηση αυτή θα συμπεριλάβουν όχι μόνο τους τρόπους διάδοσης των μυθιστορημάτων εκείνης της εποχής (π.χ. μέσω των συνδρομητικών περιοδικών ή των βιβλίων) και των θεατρικών έργων (π.χ. μέσω των θεατρικών παραστάσεων), αλλά και την ελκυστικότητα της παρουσίασής τους στο αναγνωστικό κοινό (π.χ. κείμενο και ασπρόμαυρες γκραβούρες). Στη συνέχεια οι ίδιες ομάδες αναζητούν στο διαδίκτυο πληροφορίες για: α) τους σύγχρονους τρόπους διάδοσης της σημερινής λογοτεχνικής (και όχι μόνο) παραγωγής (π.χ. διακίνηση βιβλίων, θεατρικών έργων και κινηματογραφικών παραγωγών μέσω διαδικτύου), και β) την ελκυστικότητά τους (π.χ. προβολές ταινιών στερεοφωνικά, με τρισδιάστατη απεικόνιση και ειδικά οπτικά εφέ, παρακολούθηση της εξελισσόμενης δράσης σε κινούμενα καθίσματα των θεατών, … ). Στο τέλος οι μαθητές παρουσιάζουν στην ολομέλεια της τάξης τα ευρήματά τους και σχολιάζουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα αυτής της τεχνολογικής εξέλιξης.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9 - 18
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
1:30:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/7587
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Πολιτισμός
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών (Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
ΕΚΔΟΣΗ
v 1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Ιστορία HistoryΙστορία
> Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.) Newer and Modern History (19th-20th century)Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.)
> Τέχνες, Γράμματα και Πολιτισμός Arts, Letters and CultureΤέχνες, Γράμματα και Πολιτισμός
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική προσέγγιση > συνεργατική μάθηση
γνωστική προσέγγιση > άμεση διδασκαλία
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
γνωστική προσέγγιση > αμοιβαία διδασκαλία
εποικοδομητισμός > σωκρατική-μαιευτική διδασκαλία
γνωστική προσέγγιση > άμεση διδασκαλία
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
γνωστική προσέγγιση > αμοιβαία διδασκαλία
εποικοδομητισμός > σωκρατική-μαιευτική διδασκαλία
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση > εννοιολογικός
γνωστικός > γνώση > βασισμένος σε γεγονότα
γνωστικός > γνώση > διαδικαστικός
γνωστικός > διεργασία
γνωστικός > διεργασία > να εφαρμόζουν
γνωστικός > διεργασία > να θυμούνται
γνωστικός > διεργασία > να σκέφτονται κριτικά και δημιουργικά
γνωστικός > διεργασία > να κατανοούν
γνωστικός > γνώση > βασισμένος σε γεγονότα
γνωστικός > γνώση > διαδικαστικός
γνωστικός > διεργασία
γνωστικός > διεργασία > να εφαρμόζουν
γνωστικός > διεργασία > να θυμούνται
γνωστικός > διεργασία > να σκέφτονται κριτικά και δημιουργικά
γνωστικός > διεργασία > να κατανοούν
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου:
Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα:
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗΣ
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης:
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
εκδότης/ες: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΕΠ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
διάρκεια: 2010-2015
ανάδοχος (έργου / πράξης): ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Μαίρη Κριάρη
φορείς υλοποίησης: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
υποέργο:
Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
διάρκεια: 2010-2015
ανάδοχος (έργου / πράξης): ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Μαίρη Κριάρη
φορείς υλοποίησης: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
ανάδοχος υποέργου: ΙΕΠ
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ανάδοχος υποέργου: ΙΕΠ
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Δείτε τα σχόλια και τις αξιολογήσεις των χρηστών Απόκρυψη σχολίων και αξιολογήσεων χρηστών
ΣΧΟΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ/ΜΑΘΗΤΩΝ
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
aggregator