Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς ως πηγή πληροφορίας στο πλαίσιο της συνεργατικής και διερευνητικής μάθησης από μαθητές της Ε΄ και Στ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου στο μάθημα των Εικαστικών, της Ιστορίας, της Γεωγραφίας και γενικότερα στο μάθημα της Ευέλικτης Ζώνης ως αφορμή για την εκπόνηση σχετικού Σχεδίου Εργασίας. Επιπλέον, ως πηγή πληροφορίας και αναστοχασμού στο πλαίσιο της διερευνητικής μάθησης και της έρευνας δράσης από τους μαθητές του Γυμνασίου και Λυκείου στο μάθημα της Ιστορίας και στις Ερευνητικές Εργασίες. Με την επεξεργασία της συγκεκριμένης πηγής οι μαθητές σε ομάδες μπορούν να γνωρίσουν όχι μόνο σημαντικές πληροφορίες για τα νομίσματα (υλικά κατασκευής, απεικονίσεις, σύμβολα, κ.ά.) αλλά και να εκτιμήσουν την αισθητική τους αξία ως έργα τέχνης και πολιτισμού.