Οι μαθητές, σε μικρές ομάδες, καλούνται να παρατηρήσουν την εικόνα και να απαντήσουν σε ερωτήσεις οι οποίες είναι οργανωμένες σε φύλλα εργασίας. Ενδεικτικά, μπορούν να τεθούν ερωτήσεις αναφορικά με: α) την ιστορία και τα ειδικά τεχνικά χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου ναού, β) τα χαρακτηριστικά της Αρχαϊκής αρχιτεκτονικής, γ) το λόγο ύπαρξης του συγκεκριμένου ελληνικού ναού στην Ποσειδωνία της Ιταλίας, σε συνδυασμό με την παρουσία ελληνικών πόλεων-κρατών στις περιοχές της Σικελίας και Κάτω Ιταλίας, δ) την έρευνα και αιτιολόγηση της παρουσίας του ελληνικού στοιχείου σε διάφορες περιοχές γύρω από τη Μεσόγειο.