Προτείνεται η αξιοποίηση της εικόνας στο πλαίσιο συνεργατικής διερευνητικής δραστηριότητας. Οι μαθητές καλούνται να παρατηρήσουν την εικόνα συνδυαστικά με εικόνες που αναπαριστούν αλλες μορφές γραφής, όπως για παράδειγμα: α) επιγραφές της Γραμμικής Α' και Γραμμικής Β', β) ο δίσκος της Φαιστού, γ) επιγραφές του φοινικικού αλφαβήτου, δ) επιγραφές του ελληνικού αλφαβήτου, και να εντοπίσουν ομοιότητες ή/και διαφορές. Στη συνέχεια, καλούνται να αναζητήσουν και να μελετήσουν πληροφορίες και οπτικό υλικό, σε επιλεγμένες από τον διδάσκοντα πηγές, αναφορικά τις μορφές γραφής που αναπτύχθηκαν στον ελλαδικό χώρο. Επίσης, προτείνεται να δημιουργήσουν οι μαθητές μια ομαδική συνθετική παρουσίαση με θέμα τη δημιουργία και εξέλιξη της ελληνικής γλώσσας.