Το ηλεκτρικο ρευμα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το βασικό πλεονέκτημα τηςσυγκεκριμένης διδακτικής στρατηγικήςσε σχέση με τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας, είναι η δυνατότητα εικονικής (τρισδιάστατης) απόδοσης ενός σχετικά δύσκολου αντικειμένου. Κάτι τέτοιο δε θα μπορούσε να επιτευχθεί μόνο με τη χρήση των σχολικών εγχειριδίων του μαθητή. Τα λογισμικά αποκτούν παιδαγωγική αξία, αφού δε χρησιμοποιούνται ωςμέσα διδασκαλίας, αλλά ως περιβάλλοντα εργασίας. Τα τελευταία είναι σχεδιασμένα με κέντρο το μαθητή, τα ενδιαφέροντα, τις ανάγκες και τις δυνατότητές του. Συνεπώς, σκοπός μας δεν είναι η ελκυστικότερη παρουσίαση μεγαλύτερου όγκου πληροφοριών αλλά η αναζήτηση εναλλακτικών μορφών έκφρασης, διερεύνησης, οικοδόμησης και προσέγγισης της γνώσης. Τέλος, επιδιώκεται η ενίσχυση των νοητικών λειτουργιών του μαθητή κι ο μετασχηματισμός τους σε γνωστικό επίπεδο. Επέκταση του σεναρίου (προτάσεις για την περαιτέρω επέκταση του σεναρίου) Επιδιώκοντας να αυξήσουμε τη μαθησιακή αποτελεσματικότητα των προαναφερόμενων λογισμικών χρησιμοποιούμε αξιόλογα εικονικά εργαστήρια που προσφέρουν συγκεκριμένοι σελιδοδείκτες του παγκόσμιου ιστού, ενώ αξιοποιούμε τις δυνατότητες της εφαρμογής Quiz Builder, καθώς και της εφαρμογής Ζωγραφική των windows.Επίσης, παρουσιάζονται στιγμιότυπα από τα εγκεκριμένα από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο λογισμικά για τις φυσικές επιστήμες (http://pi-schools.sch.gr/logismika1/dimotiko/), καθώς και από την πολυμεσική εφαρμογή «Ανακαλύπτω τις μηχανές». Τέλος, οι μαθητές μπορούν να εκπονήσουν με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού σχέδιο εργασίας με θέμα τον ηλεκτρισμό και τη σχέση του με τον ανθρώπινο πολιτισμό. Συμπληρωματικές πηγές: (Περιγράφονται οι πόροι που προτείνεται να χρησιμοποιηθούν κατά τη διεξαγωγή των δραστηριοτήτων και δεν ανήκουν σταπροτεινόμεναλογισμικά). Εικονικά εργαστήρια στο διαδίκτυο: http://mstemac4.ed.uiuc.edu/murphy/LightBulb/default.html http://mstemac4.ed.uiuc.edu/murphy/Resistance/default.html http://users.otenet.gr/~givla1/Virtual-labssimulations.htm h ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9 - 12
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
3:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/7766
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Φυσική PhysicsΦυσική > Ηλεκτρισμός και Μαγνητισμός Electricity and MagnetismΗλεκτρισμός και Μαγνητισμός > Ηλεκτρικό ρεύμα Electric currentΗλεκτρικό ρεύμα
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΣ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΣ
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΣ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ