"Τι ειναι αυτο που νιωθω;"
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Τα συναισθήματα αποτελούν ένα μεγάλο και σημαντικό κομμάτι για τη ζωή όλων των ανθρώπων, μικρών και μεγάλων. Τα συναισθήματα διακρίνονται σε ευχάριστα και δυσάρεστα ή σε αρνητικά και θετικά. Η χαρά, η λύπη, ο θυμός, ο φόβος, η αγάπη, η απογοήτευση, το μίσος, ο ενθουσιασμός, η φιλία, η ζήλεια, η μοναξιά και πολλά άλλα είναι ευχάριστες ή δυσάρεστες ψυχικές καταστάσεις που προκαλούνται από αισθήματα, παραστάσεις ή σκέψεις. Πρόκειται για συναισθήματα που μπορεί να έχουμε βιώσει ή να έχουμε παρατηρήσει σε άλλους. Και τα παιδιά σε καθημερινές καταστάσεις βιώνουν τέτοια συναισθήματα και τα χρησιμοποιούν στις αλληλεπιδράσεις τους με τους άλλους. Το χαμόγελο σε ένα φίλο μπορεί να σημαίνει ότι θέλει την παρέα του, ενώ το "κατσουφιασμένο" πρόσωπο προδίδει το θυμό του. Η ένταση των συναισθημάτων διαφοροποιείται ανάλογα με τις καταστάσεις που βιώνει το άτομο. Τα παιδιά στην προσχολική ηλικία πρέπει να μάθουν να αναγνωρίζουν όχι μόνο τα συναισθήματά τους, αλλά και τα συναισθήματα των άλλων. Η δυσκολία που παρατηρείται είναι ότι τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας βρίσκονται ακόμη στο στάδιο του εγωκεντρισμού, δηλαδή σύμφωνα με τον Salkind (2001) το παιδί δεν μπορεί να υπολογίσει την προοπτική ενός άλλου προσώπου. Συνεπώς, ο εγωκεντρισμός επηρεάζει την κοινωνική ανάπτυξη του παιδιού σε περιοχές όπως οι διαπροσωπικές σχέσεις, η διαμόρφωση στάσεων και η κοινωνική προσαρμογή και ενδέχεται τα μικρά παιδιά να δυσκολεύονται να έρθουν στη θέση του άλλου και να τον καταλάβουν, γι' αυτό τα συναισθήματά τους κάποιες φορές μπορεί να είναι ανεξέλεγκτα. Τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιείται ευρέως ο όρος "συναισθηματική νοημοσύνη", όπου δίνεται έμφαση όχι στις πνευματικές ικανότητες των ανθρώπων, αλλά στη νοημοσύνη των συναισθημάτων. Σύμφωνα με τον Goleman (1996) για να χειριστούμε με λειτουργικό τρόπο τα συναισθήματα χρειάζεται να διαθέτουμε: α) γνώση των δικών μας συναισθημάτων, β) έλεγχο των συναισθημάτων μας, δηλαδή να τα ελέγχουμε με επωφελή τρόπο, γ) κατανόηση των συναισθημάτων τω ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
0 - 20
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
1:30:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/7771
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Προσχολική Εκπαίδευση Pre-school educationΠροσχολική Εκπαίδευση
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΝΙΑΡΧΟΥ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΝΙΑΡΧΟΥ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΝΙΑΡΧΟΥ
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΝΙΑΡΧΟΥ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ