Τα παιδια μαθαινουν τα δικαιωματα τους
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Σε αυτό το ψηφιακό διδακτικό σενάριο , οι μαθητές και οι μαθήτριες του νηπιαγωγείου αρχικά ανακαλύπτουν και μαθαίνουν τα δικαιώματά τους μέσα από τη συζήτηση μέσα στην τάξη και αργότερα με τηνασφαλή αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο και καταγράφουν τα δικαιώματα που έχουν ή που θα πρέπει να έχουν όλα τα παιδιά του κόσμου.Παρακολουθούν βίντεο που είναι ασφαλή και ανταποκρίνονται στην ηλικία τους και που αφορούντα δικαιώματα και τις οργανώσεις που τα στηρίζουν καθώς και ζωγραφίζουν με απλό τρόπο δικαιώματα που γνωρίζουν καλύτερα. Στη συνεχεία , τα παιδιά θα ζωγραφίσουν ανά δυάδες τοδικαίωμαπου θεωρούν πιο σημαντικόχρησιμοποιώντας λογισμικά ελεύθερης έκφρασης και δημιουργικότητας και αφήνοντας τη φαντασία τους ελεύθερη και τη συνεργατικότητα και ομαδικότητα ενεργή.Μαθαίνουμε στα παιδιάνα αποθηκεύουν τις ζωγραφιέςκαι να τις εκτυπωνουνενώ στη γνωνιά της συζήτησης , αφήνουμε τη λογοτεχνική μας δημιουργικότητα ελεύθερηκαι φτιάχνουμε μαζί με τα παιδιάμια ιστορία με θέμα τα δικαιώματα του παιδιού. Με τη βοήθεια του λογισμικού Movie Maker ψηφιοποιούμετην ιστορία μας και πορσθέτουμε μουσική , ήχο ή και αφήγηση ενώ σαν μια δεύτερη σκέψη μπορούμενα την προβάλλουμε στην ανοιχτή τοπική και εκπαιδευτική κοινότητα. Επειδή στηνιστορία που έχουμε φτιάξει με τα παιδιά δίνεται η ευκαιρία το κάθε παιδί να "δράσει" και να "βοηθήσει" όπως επιθυμεί , σε ένα τελευταίο φύλλο εργασίας ο καθένας ζωγραφίζει τον τρόπο δράσης του και τον παρουσιάζει μέσα στην τάξη , ενώ ως επέκαταση του σεναρίου , μπορούμε να σαρώσουμε τις ζωγραφίες και να δημιουργήσουμε ένα μικρό power point παρουσιάζοντας το και σε άλλα νηπιαγωγεία ή και στέλνοντάς το στις ίδιες τις οργανώσεις για τα δικαιώματα του παιδιού. Μεθοδολογία Το σενάριο όσον αφορά τη θεωρητική προσέγγιση του, όπως αυτή ορίζεται τόσο από το ΔΕΠΠΣ για το Νηπιαγωγείο όσο και από τον Οδηγό Νηπιαγωγού βασίζεται στην επίδραση των θεωριών μάθησης του Piaget, σύμφωνα με τον οποίο η γνώση οικοδομείται όχι με την απλή συσσώρευση δεδομένων και γνώ ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
0 - 20
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/7781
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Χωρίς αντιστοίχιση No matchingΧωρίς αντιστοίχιση
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΦΩΤΗ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΦΩΤΗ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΦΩΤΗ
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΦΩΤΗ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ