Σημανση ασφαλειας και υγειας στους χωρους εργασιας
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Οι δραστηριότητες που σχεδιάστηκαν στοπλαίσιοτου συγκεκριμένου διδακτικού σεναρίου έχουν βασικό σκοπό την πληροφόρηση και ενημέρωση των μαθητών σε θέματα που αφορούν την πρόληψη των εργατικών ατυχημάτων. Η σήμανση ασφάλειας στους χώρους εργασίας παίζει σπουδαίο ρόλο για την επίτευξη αυτού του σκοπού, καθώς προσελκύει την προσοχή των εργαζομένων, προειδοποιώντας τους για τους υφιστάμενους κινδύνους ή υπενθυμίζοντάς τους, συγκεκριμένες οδηγίες. Υπάρχουν δύο είδη σήμανσης: η μόνιμη και η περιστασιακή. Το σενάριο αφορά τη μόνιμη σήμανση στους χώρους εργασίας, η οποία περιλαμβάνει σήματα απαγόρευσης, προειδοποίησης, υποχρέωσης, διάσωσης ή βοήθειας, εξοπλισμού καταπολέμησης πυρκαγιάς και σήμανση εμποδίων, επικίνδυνων σημείων και οδών κυκλοφορίας. Το σενάριο υποστηρίζει την ομαδοσυνεργατική μάθηση στο πλαίσιο μιας διερευνητικής διαδικασίαςκαθώς οι μαθητές συνεργαζόμενοι σε ομάδες συντονίζουν τις ενέργειές τους για την επίτευξη κοινού στόχου.. Από παιδαγωγική άποψη οτρόπος με τον οποίο οργανώθηκε η διδακτική διαδικασία έχει ως βασικό άξονα την ενεργό συμμετοχή των μαθητών- καταιγισμός ιδεών, εργασία σε ομάδες -ενώ ο εκπαιδευτικός παίρνει το ρόλο του συντονιστή και διευκολυντή στην κατάκτηση της νέας γνώσης. Η συνεργατική μάθηση υποστηρίζεται από υπολογιστή ( computer supporter collaborative learning ) ώστε να επιτυγχάνεται βελτίωση της διδασκαλίας.Οι δραστηριότητες που καλούνται να διεκπαιρεώσουν οι μαθητές χρησιμοποιούνΤεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών ώστε ταυτόχρονα με την εκπλήρωση των μαθησιακών στόχων του σεναρίου νακαλλιεργηθούν στους μαθητές σημαντικέςδεξιότητεςτις οποίεςμπορούν να χρησιμοποιούν πολύ συχνά στο μέλλον στην επαγγελματική και προσωπική τους ζωή. Το προτεινόμενο σενάριο αφορά τη μόνιμη σήμανση ασφαλείας. Θα μπορούσε να υλοποιηθείκαι για τη διδασκαλία της προσωρινής σήμανσης. Αξίζει να αναφερθεί ότι το εκπαιδευτικό ζήτημα που διαπραγματεύεται το σενάριο έχει απόλυτη σύνδεση με το πρόγραμμα σπουδών και στο πλαίσιο διαθεματ ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
15 - 18
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
1:30:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/7885
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός School Career GuidanceΣχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ