Περιστροφη: Στα προτυπα της πιρουετας
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σύμφωνα με το Πρόγραμμα Σπουδών για το "Νέο Σχολείο" του πεδίου: Πολιτισμός - Δραστηριότητες Τέχνης για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, χορός είναι ο συνειδητός έλεγχος της κίνησης του σώματος στο χώρο και στο χρόνο με σκοπό τη δημιουργική έκφραση της εσωτερικής ευαισθησίας και διάνοιας. Είναι μορφή τέχνης που εντάσσεται στην εκπαιδευτική διαδικασία στον τομέα της καλλιτεχνικής παιδείας (ιδιαίτερα στα Καλλιτεχνικά Σχολεία). Συγκεκριμένα, ο χορός είναι είδος κίνησης που έχει αισθητική και περιεχόμενο και χρησιμοποιεί το σώμα ως εργαλείο για δράση, επικοινωνία και δημιουργικότητα. Η κίνηση του σώματος μπορεί να ερμηνευτεί με βάση τις φυσικές επιστήμες, όταν όμως το σώμα γίνεται εργαλείο για την κατανόηση όσων συμβαίνουν γύρω μας τότε γίνεται δράση, δηλαδή χορός. Στο μάθημα ο εκπαιδευτικός οφείλει να λαμβάνει υπόψη όλα τα στοιχεία που συνθέτουν το χορό (αντίληψη του σώματος, του χώρου, του βάρους, χρόνου και ροής, της σχέσης με συμμαθητές - χορευτές και την ομάδα) και να τα συνδυάζει με τέτοιο τρόπο ώστε να καθοδηγεί και να παροτρύνει τους μαθητές σε πειραματισμό/αυτοσχεδιασμό γύρω από το προτεινόμενο θέμα. Οφείλει επίσης να συνδυάζει όλα αυτά τα στοιχεία με άλλα μαθήματα του σχολικού προγράμματος έτσι ώστε οι μαθητές να μπορέσουν να βιώσουν και να κατανοήσουν σχέσεις και αλληλοεξαρτήσεις. Μέσα από το μάθημα του χορού οι μαθητές πρέπει να κατακτήσουν ένα βασικό λεξιλόγιο κίνησης, τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να διερευνούν τις σωματικές/ κινητικές τους δυνατότητες, ένα λεξιλόγιο «αισθητικών στοιχείων» καθώς και τρόπους με τους οποίους μέσα από την κιναισθητική συνειδητοποίηση θα μπορούν να μετατρέπουν την κίνηση σε αισθητική εμπειρία. Τέλος είναι πολύ σημαντικό να εμπλέκονται ενεργά στη διαδικασία πρόσκτηση νέας γνώσης και να τη προσλαμβάνουν με ποικίλες διδακτικές τεχνικές που θα διευκολύνουν τη προσωπική έκφραση και θα μετασχηματίζουν την εμπειρία σε δημιουργία.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
15 - 18
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
1:30:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/7949
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Φυσική αγωγή Physical EducationΦυσική αγωγή > Αθλήματα - Χορός Sports - DanceΑθλήματα - Χορός > Χορός DanceΧορός
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ ΦΥΝΤΑΝΙΔΟΥ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ ΦΥΝΤΑΝΙΔΟΥ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ ΦΥΝΤΑΝΙΔΟΥ
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ ΦΥΝΤΑΝΙΔΟΥ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ