Διερευνω τα ενδιαφεροντα μου και τα επαγγελματα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Στο διδακτικό σενάριο που παρουσιάζεται, η μεθοδολογία πρακτικών, τεχνικών, ασκήσεων και δραστηριοτήτων που περιλαμβάνει, προωθεί την ενεργό συμμετοχή των μαθητών/τριών και την ανάπτυξη δεξιοτήτων που σχετίζονται με τη διαμόρφωση επαγγελματικών στόχων και τη λήψη εκπαιδευτικών και επαγγελματικών αποφάσεων, δηλαδή αποφάσεων σχετικά με τη σταδιοδρομία. Το σενάριο αποτελεί ένα λειτουργικό πακέτο δράσης που μπορεί να εφαρμοστεί σε διαφορετικά σχολεία στο πλαίσιο των Βιωματικών Δράσεων όπως προβλέπονται για τα Ημερήσια και Εσπερινά Γυμνάσια στο επιστημονικό πεδίο της Σχολικής Κοινωνικής Ζωής (για την Α΄ Γυμνασίου) ή του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (για τη Γ΄ Γυμνασίου). Εμπλουτισμένο με περισσότερες δραστηριότητες, είναι δυνατό να εφαρμοστεί στο πλαίσιο της Ερευνητικής Εργασίας (project) για την Α΄ και τη Β΄ τάξη Ημερήσιων και Εσπερινών Λυκείων. Απώτερος σκοπός της μεθοδολογίας του είναι η ανάπτυξη εκείνων των προϋποθέσεων που απαιτούνται, ώστε να εμπλουτιστούν οι εκπαιδευτικές υπηρεσίες με τη χρήση των διαθέσιμων ψηφιακών μέσων και ως εκ τούτου να αναβαθμιστούν. Απώτερος σκοπός της θεματικής του είναι να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις εκείνες που λειτουργούν διαμορφωτικά στην επαγγελματική ανάπτυξη των μαθητών/τριών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με την ανάπτυξη σημαντικών δεξιοτήτων. Ως εκ των δύο, διαμορφώνονται ο γενικός και οι επιμέρους στόχοι αυτού. Γενικός στόχος του σεναρίου είναι η ενδυνάμωση των ατομικών ικανοτήτων και δεξιοτήτων που σχετίζονται με τη λήψη εκπαιδευτικών και επαγγελματικών αποφάσεων των μαθητών-τριών και η συνακόλουθη εμπλοκή τους στις διαδικασίες εκπαιδευτικών και επαγγελματικών αποφάσεων, δηλαδή η επίδειξη τύπων και μορφών συμπεριφοράς που αφορούν τις διαδικασίες αυτές. Επιμέρους στόχοι των θεματικών φάσεων του σεναρίου είναι η κατά το δυνατόν βελτίωση του επιπέδου αυτοεκτίμησης και αυτοαντίληψης (η διερεύνηση και αναγνώριση των επαγγελματικών ενδιαφερόντωνπου περιλαμβάνει το σενάριο, αποτελούν βασικές συνιστώσες της αυ ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12 - 15
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
3:45:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/7984
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Χωρίς αντιστοίχιση No matchingΧωρίς αντιστοίχιση
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΑΡΓΥΡΩ ΧΑΡΟΚΟΠΑΚΗ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΑΡΓΥΡΩ ΧΑΡΟΚΟΠΑΚΗ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΑΡΓΥΡΩ ΧΑΡΟΚΟΠΑΚΗ
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΑΡΓΥΡΩ ΧΑΡΟΚΟΠΑΚΗ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ