Εμβαδα επιπεδων σχηματων ( Β’ Γυμνασιου )
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Με το σενάριο γίνεται προσπάθεια κατανόησης της έννοιας του εμβαδού επίπεδων σχημάτων και των αντίστοιχων τύπωναπό τους μαθητές της Β΄ γυμνασίου.. Χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του Geogebra οι μαθητές θα δημιουργήσουν δυναμικά σχήματα που θα μπορούν να τα συγκρίνουν ή να τα μετατρέψουν σε γνωστά ισεμβαδικά (ισοδύναμα) σχήματα ώστε να οπτικοποιήσουν την έννοια του εμβαδού και των ισεμβαδικών σχημάτων. Θα ανακαλύψουν μόνοι τους τις προηγούμενες έννοιες καθώς και τους τύπους που υπολογίζουν τα εμβαδά. Στο τέλος θα τους ζητηθεί να κατασκευάσουν σχήματα και να καταλήξουν σε συμπεράσματα για τη σχέση των εμβαδών όμοιων σχημάτων ή σχημάτων με κοινά στοιχεία ή για να υπολογίσουν άγνωστα μήκη. Προστιθέμενη αξία που εισάγει το σενάριο στη μάθηση και στη διδασκαλία των συγκεκριμένων εννοιών και σχέσεων των εμβαδών. Με τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας οι μαθητές έχουν περιορισμένες δυνατότητες εμπλοκής στο μάθημα και καλούνται να μάθουν τους τύπους που τους παρουσιάζει ο καθηγητής τους χωρίς πάντοτε να τους κατανοούν , να μπορούν να τους συνδέσουν μεταξύ τους και να τους συνδυάσουν με άλλους. Στο περιβάλλον του Geogebra θα μπορέσουν μόνοι τους να μετασχηματίσουν τα αρχικά σχήματα ώστε να δικαιολογήσουν τους τύπους. Στην προσπάθεια τους θα κατασκευάσουν σχήματα με γνωστά στοιχεία, θα αξιοποιήσουν τις γνώσεις τους για τα παραλ/μα, τα τρίγωνα, τα τραπέζια και τις ιδιότητές τους, θα αναζητήσουν πληροφορίες σχετικές με την έννοια του εμβαδού, θα διατυπώσουν υποθέσεις, θα αναπτύξουν στρατηγικές για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που παρουσιάζονται και θα αξιολογήσουν την όλη ερευνητική πορεία. Είναι προφανές ότι επιτυγχάνεται σε πολύ μεγάλο βαθμό η εμπλοκή των μαθητών στην κατασκευή της γνώσης ενώ ελαχιστοποιείται του καθηγητή. ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ 1. (Περιγράφονται τα προαπαιτούμενα – γνώσεις και ικανότητες των μαθητών – για τη διεξαγωγή του σεναρίου) Οι μαθητές πρέπει να γνωρίζουν τις βασικές εντολές του Geogebra. Τα κύρια και τ ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12 - 15
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/7991
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Μαθηματικά MathematicsΜαθηματικά > Γεωμετρία GeometryΓεωμετρία > Μέτρηση Μήκους - Εμβαδού - Όγκου Measurement of Length - Area - VolumeΜέτρηση Μήκους - Εμβαδού - Όγκου
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΕΤΡΟΒΑ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΕΤΡΟΒΑ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΕΤΡΟΒΑ
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΕΤΡΟΒΑ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ