"Και ειδεν ο Θεος οτι καλον": Η δημιουργια του κοσμου
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το διδακτικό σενάριο αναπτύσσεται στο πλαίσιο του μαθήματος των Θρησκευτικών της Α’ τάξης Γυμνασίου. Περιλαμβάνει μια σειρά δραστηριοτήτων με βασική επιδίωξηνα προσεγγίσουν οι μαθητέςομαδοσυνεργατικά και διερευνητικά το θαύμα της "Δημιουργίας" αξιοποιώντας το κείμενο – 1ο κεφ. της Γενέσεως. Μαθαίνουν να αναγνωρίζουν τις αλήθειες του κειμένου και να τις συνδέουν με τον όμορφο κόσμο μας, αλλά και τα προβλήματα που εμείς του δημιουργούμε. Κατ' αυτόν τον τρόπο δίνεται η δυνατότητα να συνειδητοποιήσουν το ρόλο τους και τη δική τους ευθύνη, για την προστασία του πλανήτη μας, αποκτώντας οικολογική συνείδηση. Η διδακτική αυτή πρακτική δίνει τη δυνατότητα αξιοποίησης των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία και κυρίως των δραστηριοτήτων του "Ψηφιακού Σχολείου" και του "φωτόδεντρου''. Εμπλεκόμενες γνωστικές περιοχές: Θρησκευτικά, Γεωγραφία, Πληροφορική, Ιστορία, Τέχνη. Ανταποκρίνεται απόλυτα στις απαιτήσεις του αναλυτικού προγράμματος σπουδών, καθώς οι δραστηριότητές του είναι συμβατές με την ύλη του σχολικού βιβλίου της Α΄ Γυμνασίου, Κεφ.Ε΄, Διδ. Εν. 25η("Καί είδεν ο Θεός ότι καλόν": Η δημιουργία του κόσμου) και σύμφωνες με τα πορίσματα της παιδαγωγικής και της διδακτικής και με τις βασικές αρχές της διαθεματικότητας και της διεπιστημονικότητας όπως αυτής της παιδοκεντρικότητας, της αυτενέργειας του μαθητή, της συνδιερεύνησης και της οικοδόμησης της γνώσεως, με την παιδαγωγική αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. Απαραίτητη η εξοικείωση των μαθητών με τη χρήση του εργαστηρίου Η/Υ και μια πρώτη γνωριμία με τα ψηφιακά εργαλεία που θα κληθούν να χρησιμοποιήσουν. Προηγείται το εισαγωγικό μάθημα«Οι διηγήσεις της Παλαιάς Διαθήκης για τη δημιουργία του κόσμου»στη σχολική τάξη(Θρησκευτικά Α΄ Γυμνασίου/Παλαιά Διαθήκη/Η προϊστορία του Χριστιανισμού-σελ.128).Κατ' αυτόν τον τρόπο οι μαθητές έρχονται σε μια πρώτη επαφή με τα μεγάλα ερωτήματα και προβλήματα για τον κόσμο και τη ζωή, ώστε να αντιληφθούν ότι απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά έδωσαν και τα κείμενα της «Γενέσεως» στην εποχή ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12 - 15
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/7993
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Θρησκευτικά Religious EducationΘρησκευτικά > Παλαιά Διαθήκη Old TestamentΠαλαιά Διαθήκη > Δηµιουργία CreationΔηµιουργία
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: Νίκος Ζαλακώστας
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: Νίκος Ζαλακώστας
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: Νίκος Ζαλακώστας
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: Νίκος Ζαλακώστας
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ