A day at the museum
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το σενάριο «A day in the museum” αποτελεί μια πρόταση σχεδίου εργασίας στα πλαίσια του μαθήματος της Αγγλικής Γλώσσας με σημείο αναφοράς την πολιτιστική μας κληρονομιά και το ιστορικό γίγνεσθαι της αρχαιότητας, που αποκτά οικουμενικότητα και διαχρονικότητα. Τα μουσεία παύουν να είναι ‘αποθήκες’ εκθεμάτων, αλλά μετατρέπονται σε ζωντανοί οργανισμοί όπου οι έφηβοι μαθητές χρησιμοποιούν την αγγλική γλώσσα, προσεγγίζουν διαθεματικά την ιστορία, διαχειρίζονται ομαδοσυνεργατικά το θέμα και χρησιμοποιούν την τεχνολογία. Μέσω της συμμετοχής τους σε κειμενικές και κοινωνικές πρακτικές που ενσωματώνουν λειτουργικά τις ΤΠΕ, οι μαθητές προετοιμάζονται καλύτερα για το νέο κόσμο που τους περιβάλλει και στον οποίο ως πολίτες θα κληθούν να λειτουργήσουν (Κουτσογιάνννης, 2014α). Ως γλώσσα εργασίας χρησιμοποιείται η Αγγλική γλώσσα, η οποία αποκτά πρωταγωνιστικό ρόλο στη γλωσσική πραγματικότητα που αναδύεται από την ευρύτητα της αξιοποίησης των υπολογιστών στην παγκοσμιοποιημένη κοινωνία του 21ου αιώνα. Η ενσωμάτωση συνεργατικών δραστηριοτήτων, πολυτροπικών κειμένων και ποικιλίας ψηφιακών πόρων στοχεύει στην προσπάθεια απομάκρυνσης από την εργαλειακή αντίληψη, στη λειτουργική κατάκτηση του νέου γραμματισμού (Κουτσογιάννης, 2014β) και στη προσπάθεια αποφυγής της χρήσης το διαδικτύου απλώς σα σχολικό βιβλίο (Κουτσογιάννης, 2014γ). Το σενάριο στηρίζεται θεωρητικά σε δύο πυλώνες. Αναφορικά με τις Θεωρίες μάθησης, υιοθετείται η εποικοδομητική λογική (κονστρουκτιβισμός), σύμφωνα με την οποία η γνώση δημιουργείται από τους ίδιους τους μαθητές και οι κοινωνικοπολιτισμικές προσεγγίσεις σύμφωνα με τις οποίες η μάθηση είναι το αποτέλεσμα αλληλεπίδρασης και συμμετοχής σε κοινωνικές ομάδες. Τέσσερα στοιχεία του Κοινωνικοπολιτισμικού εποικοδομητισμού χαρακτηρίζουν αυτό το σενάριο (Βακαλούδη, 2014) Διερευνώ τον πραγματικό/εμπειρικό κόσμο (σύνδεση εκθεμάτων με τους χώρους έκθεσης/μουσεία) Οικοδομώ τη γνώση σε σχέση με τις εμπειρίες. Συνεργάζομαι και συγκρίνω με τις απόψει ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
15 - 18
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
3:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8004
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Αγγλικά English LanguageΑγγλικά > Λογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός Literature - Art - CultureΛογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: Θεοδώρα Γκένιου
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: Θεοδώρα Γκένιου
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: Θεοδώρα Γκένιου
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: Θεοδώρα Γκένιου
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ