Ο απλός ηλεκτρικός διακόπτης αποτελεί ένα από τα βασικότερα ηλεκτρολογικά εξαρτήματα. Η μεθοδολογική παρουσίαση των τεχνικών του χαρακτηριστικών καθώς και οι εφαρμογές του στις ηλεκτρικές κατασκευές αποτελεί θεμελιώδη γνώση για την κατανόηση και την ορθή εκμάθηση των Εσωτερικών Ηλεκτρικών Εγκαταστάσεων. Η παρουσίαση του θέματος γίνεται με τέτοιον τρόπο έτσι ώστε να αποτυπώνεται παραστατικά κάθε έννοια και ορισμός παρακινώντας τον μαθητή να συμμετάσχει ενργά και ουσιαστικά σε κάθε φάση του σεναρίου. Παρέχονται εναλλακτικές μορφές παρουσίασης καθώς και διαφορετικές μορφές διαδραστικών εργαλείων και φύλλων εργασίας ως μέσα δραστηριοποίησης των μαθητών και εμπέδωσης της παρεχόμενης γνώσης. Είναι προφανές ότι ο τυπικός χρόνος αλληλεπίδρασης με το εκπαιδευτικό σενάριο σε τρίωρη δραστηριότητα εντός του σχολείου δεν επαρκεί για την αξιοποίηση όλων των παρεχόμενων διαδραστικών εργαλείων, των φύλλων εργασίας που έχουν δημιουργηθεί καθώς και των πληροφοριών που σημειώνονται σε όλες τις φάσεις του διδακτικού σεναρίου. Επαφίεται στην κρίση του εκπαιδευτικού, ανάλογα με τις δυνατότητες αλλά και το ενδιαφέρον των μαθητών του καθώς και με τους στόχους της διδασκαλίας του, σε ποιο προγραμματισμό και σε ποιο βαθμό θα αξιοποιήσει τα προτεινόμενα μαθησιακά εργαλεία του σεναρίου και τις πληροφορίες που σημειώνονται. Το σενάριο είναι αρκετά τροποποιήσιμο, ώστε να μπορέσει να πραγματοποιηθεί σε αρκετά διαφορετικές μεταξύ τους συνθήκες, αλλά και σε τάξη που συναποτελείται από μαθητές διαφόρων χαρακτηριστικών και δυνατοτήτων. Στην 1η, 2η και 3η φάση του σεναρίου με το "φύλλο εργασίας 1" που επισυνάπτεται, επιδιώκεται να αναπτυχθεί η δυνατότητα παρατήρησης των μαθητών έτσι ώστε να προκληθεί εμπέδωση ολοκληρωμένων αντιλήψεων και γνώσεων στις ηλεκτρολογικές εφαρμογές που αναφέρονται σε κάθε φάση. Τα λοιπά φύλλα εργασίας συσχετίζονται με δραστηριότητες στις οποίες μπορεί να πραγματοποιηθεί πολύπλευρα ο (αυτο)έλεγχος αλλά και η δοκιμασία των γνώσεων και των δεξιοτήτων που αποκτ ...
Σχόλια
Πολύ καλή προσπάθεια -