To νερο: στοιχειο και... στοιχειο.
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το παρόν σενάριο προσεγγίζει διαθεματικά το στοιχείο του νερού. Οι βασικοί άξονες στους οποίους κινείται είναι δυο. Ο πρώτος αφορά στηγνωριμία με τον κύκλο του νερού, στις μορφές και χρήσεις που αυτό μπορεί να έχει, ενώταυτόχρονα εστιάζει στα σύγχρονα περιβαλλοντικά προβλήματα που το απειλούν.Απώτερος στόχος είναι η καλλιέργεια τηςπεριβαλλοντικής-οικολογικήςσυνείδησης των μαθητών. Ο δεύτερος άξονας αφορά στην παρουσία και στους τρόπους χρήσης του νερού στην αρχαιότητα στη Ρώμη και στο Βυζάντιο, καθώς και στη δυναμική του στη Θρησκειολογία .Ιδιαίτερη μνεία γίνεται στα γοητευτικά πλάσματα που κατοικούν σ΄ αυτό νεράιδες, δράκοντες, γοργόνες και στοιχειά που μαγεύουν με τις ιστορίες και τους θρύλους τους. Ταυτόχρονα δίνεται έμφαση στη διάσταση του νερού μέσα από τα ήθη, τα έθιμα, τη λαογραφία την παράδοση και την τέχνη γενικότερα. Ως προς τη μεθοδολογία υλοποίησης του, ακολουθείται η ομαδοσυνεργατική μέθοδος με το χωρισμό των μαθητών σε υποομάδες, η βιωματική προσέγγιση των υπό διαπραγμάτευση θεμάτων, καθώς και η σύνδεση τους με άλλα γνωστικά αντικείμενα και συγκεκριμένα με τα μαθήματα της Γεωγραφίας, της Βιολογίας,της Τεχνολογίας, των Αρχαίων Ελληνικών, της Νεοελληνικής Γραμματείας της Ιστορίας, των Θρησκευτικών και των Εικαστικών.Τα παραπάνω στηρίζουν δυναμικά το διαθεματικό χαρακτήρα του σεναρίου. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίδεται στη χρήση των ΤΠΕ, στη δημιουργική γραφή και στην παραγωγή από τους μαθητέςπολυτροπικώνκειμένων, ενώ η αξιολόγηση- διαγνωστική και μη- επικουρεί δυναμικά τη στοχοθεσία του σεναρίου. Να επισημανθεί επίσης πως σε όλα τα στάδια εκπόνησης του προγράμματος λαμβάνεται πρόνοια για διαβαθμισμένη μάθησηκαθώς η περιβαλλοντική ομάδα -όπως άλλωστε και οι σχολικές τάξεις- χαρακτηρίζονται από μαθησιακή ανομοιογένεια. Τέλος προτείνονται δραστηριότητες οι οποίες μπορούν να αξιοποιήσουν τον πολυπολιτισμικό χαρακτήρα των μελών της ομάδας.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12 - 15
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8030
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentΠεριβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη > Νερό WaterΝερό
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: Όλγα Γκούμα
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: Όλγα Γκούμα
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: Όλγα Γκούμα
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: Όλγα Γκούμα
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ