Εμεις και Εγω: Πολιτεια, Πολιτες, Πολιτικη
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Έ ν τ α ξ η στα Ι σ χ ύ ο ν τ α Το σενάριο ακολουθεί τηστοχοθεσία στο Α.Π. (ΥΠΕΠΘ-Π.Ι., 2003), στο βιβλίο του καθηγητή (Σωτηρίου, Κορδονούρη, καιΖαφρανίδου,2011) και στην εισαγωγή του διδασκόμενου κεφαλαίου(Σωτηρίου, ΚορδονούρηκαιΖαφρανίδου,2015:σελ 59). Επιζητείταιμια κοινωνικοπολιτική εκπαίδευση στο σχολείο, πουφροντίζει τα παιδιά να προετοιμάζονται ώστε να γίνουν πολίτες-μέλη μιας δημοκρατικής κοινωνίας, κατανοώντας και κάνοντας πράξη αρχές όπως ο αλληλοσεβασμός, η ειρήνη, ο διάλογος-συνεργασία, αρχίζοντας από τη συμμετοχή τους στη σχολική κοινότητα, όπου οικοδομούνεργαλεία-δεξιότητες κοινωνικοπολιτικής σκέψης και δράσης ως αυριανοί/ές ενεργοί/ές πολίτες στην τοπική, εθνική και διεθνική κοινότητα (πρβλ. Καρακατσάνη, 2005· Οικονόμου, χ.χ.). Δ ό μ η σ η και Φ ι λ ο σ ο φ ί α Μ α θ η σ ι α κ ή ς Δ ι α δ ι κ α σ ί α ς Αν και ακολουθείται προσεκτικά η δομή και όλο το προσφερόμενο υλικό μαθήματος του σχολικού βιβλίου, ωστόσο προκρίνεται στο σενάριονα διδαχθούν μαζί οι ενότητες «Κοινωνία και Πολιτεία», «Πολίτες καιΠολιτική» (3 ώρες), καθώς επιλέγεταινα μελετηθούνοι έννοιεςαλληλοσυμπληρούμενες ως ένα σύστημα και στη διαχρονική τους εξέλιξη, έχοντας ωςεπίκεντρο την έννοια «πολίτης». Η διδασκαλία της ύλης γίνεται σπειροειδώς, εμβαθύνοντας περισσότερο με κάθε νέα επεξεργασία εννοιών διδαγμένων, σε συσχετισμό με προηγούμενα και επόμενα μαθήματα. Για να υπάρχει περισσότερος χρόνος συγκέντρωσης, διερεύνησης-στοχασμού και διαλόγου(μαθητών/τριών, εκπαιδευτικού, πηγών και υλικών), η διδασκαλία δομείται ανά 2 ώρες συνεχόμενες εβδομαδιαίως (45΄+45΄, με προαιρετικό διάλειμμα-ανάπαυλα). Στο σενάριο αυτό συγκεκριμένα: 1η ΦΑΣΗ:Στην πρώτη φάση(45΄) αφενός αποσκοπούμε να δούμετους πολίτες, πώς συναποτελούν δημοκρατική πολιτεία – μελετώντας όμως την έννοια της οργάνωσης-διακυβέρνησης στην πολιτική κοινωνία στην ιστορική της εξέλιξη, μέσα από πηγές-παραδείγματα.Επιχειρείται οι μαθητές/τριες να μεταφέρουν τελικά τις γνώσεις στη δική τους σχολική εμπειρία της «πολιτική ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12 - 15
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8031
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Πολιτικές και κοινωνικές επιστήμες Political & Social SciencesΠολιτικές και κοινωνικές επιστήμες
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: Αγορίτσα Καλαντζή
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: Αγορίτσα Καλαντζή
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: Αγορίτσα Καλαντζή
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: Αγορίτσα Καλαντζή
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ