Η ΣΕΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το περιεχόμενο του σεναρίου αφορά στη σεισμικότητα της Ελλάδας και στο μέγεθος αυτής. Οι δραστηριότητες σχεδιάστηκαν με τη χρήση προγραμμάτων του Η/Υ, που θα βοηθήσουν τους μαθητές να οπτικοποιήσουν σε πραγματικό χρόνο τους σεισμούς που πραγματοποιούνται ή πραγματοποιήθηκαν στον ελλαδικό χώρο, έτσι ώστε να διερευνήσουν και να κατανοήσουν καλύτερα την έννοια αυτή. Το πρόγραμμα γραφικής απεικόνισης της Γης «Google Earth» μπορεί να οπτικοποιήσει σε πραγματικό χρόνο τους σεισμούς που πραγματοποιούνται ή πραγματοποιήθηκαν σε όλα τα σημεία της γης και προσφέρεται για την προβολή και κατανόηση της σεισμικότητας μιας περιοχής. Κάτι το οποίο δεν μπορεί να γίνει με συμβατικά μέσα στο παραδοσιακό περιβάλλον μάθησης. Το πρόγραμμα περιήγησης (φυλλομετρητής) μπορεί να περιηγήσει (online) τους μαθητές στο Σεισμολογικό Σταθμό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και του Εργαστηρίου Σεισμολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, για να παρατηρήσουν τη σεισμικότητα της Ελλάδας σε πραγματικό χρόνο. Έτσι οι μαθητές θα μπορέσουν ν’ αντιληφθούν το πλήθος των σεισμών που συμβαίνουν καθημερινά στη χώρα μας και θα κατανοήσουν καλύτερα την έννοια της σεισμικότητας. Το πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου προσφέρεται για άμεση κι εύκολη επεξεργασία των απαντήσεών τους (ορθογραφικός έλεγχος, διόρθωση, μορφοποίηση, προβολή και εκτύπωση). Επίσης μπορεί να συμβάλλει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων, που αφορούν τη διαχείριση μεγάλων ποσοτήτων πληροφοριών, που συνδέονται με τη σεισμικότητα που απεικονίζεται στο πρόγραμμα «Google Earth». Οι δραστηριότητες αυτές με τη χρήση των συγκεκριμένων προγραμμάτων, επεκτείνουν τις δεξιότητες αναζήτησης, σύγκρισης και επεξεργασίας δεδομένων, καθώς και την κριτική ικανότητα των μαθητών. Η δραστηριότητα που αφορά τη σεισμικότητα της Ελλάδας, συνεισφέρει στην εμπέδωση της έννοιας αυτής και καλύπτει το γνωστικό κενό που υπάρχει στην αντίστοιχη θεματική ενότητα του βιβλίου. Το διδακτικό πρόβλημα της ανάπτυξης του συγκεκριμένου γνωστικού αντικειμένου, δε ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9 - 12
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
0:45:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8035
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Γεωγραφία - Γεωλογία Geography - GeologyΓεωγραφία - Γεωλογία > Φυσικό περιβάλλον Natural environmentΦυσικό περιβάλλον > Λιθόσφαιρα LithosphereΛιθόσφαιρα
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΚΑΛΙΤΣΗΣ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΚΑΛΙΤΣΗΣ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΚΑΛΙΤΣΗΣ
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΚΑΛΙΤΣΗΣ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ