e- filia η η φιλια;
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το παρόν σενάριο διδασκαλίας προτείνει ένα παιγνιώδη τρόπο διδασκαλίας, ο οποίος αφενός αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες, παρακινεί τους μαθητές να επικοινωνήσουν μέσω διαδικτύου, τους γνωρίζει ψηφιακά εργαλεία web2, τους εξοικειώνει με τα πολυτροπικά κείμενα και αφετέρου προωθεί την ανάληψη πρωτοβουλιών, την αυτενέργεια, τη συνεργασία, την επικοινωνία, την εργασία σε ομάδες, την ανάληψη ρόλων. Το σενάριο χωρίζεται σε τρεις φάσεις. Στην πρώτη φάση, Αναρωτιέμαι, οι μαθητές αξιοποιώντας το ψηφιακό εργαλείο answergarden και απαντώντας στην ερώτηση : <<Τι σας φέρνει στο νου η λέξη φιλία; >> διατυπώνουν με τη μέθοδο της ιδεοθύελλας έννοιες, πρόσωπα, γεγονότα... που σχετίζονται με τη φιλία. (25 λεπτά) Στη συνέχεια, αφού γίνεται από τον καθηγητή επίδειξη μερικών εικόνων και ενδεικτικών ερωτήσεων που σχετίζονται με τη φιλία, ακολουθεί συζήτηση που εμπλουτίζεται με ερωτήματα και απαντήσεις των μαθητών. (20 λεπτά). Εναλλακτικά, θα μπορούσαν να συγκεντρωθούν τα ερωτήματα και να μετατραπούν σε ερωτηματολόγιο στο google forms (εκτός διδακτικού χρόνου). Κατά τη δεύτερη φάση, Κατασκευάζω, οι μαθητές χωρισμένοι σε τέσσερις ομάδες αναλαμβάνουν με διαφορετικό ψηφιακό εργαλείο (συννεφόλεξο, εννοιολογικός χάρτης, σκίτσο, κολάζ) να οπτικοποιήσουν τις ιδέες τους για τη φιλία (25 λεπτά) και στη συνέχεια συζητούν αρχικά κατά ομάδες και στη συνέχεια στην ολομέλεια με θέμα την πραγματική και την εικονική φιλία μέσω διαδικτύου (20 λεπτά). Προαιρετικά, η συζήτηση μπορεί να συνεχιστεί στο wiki της τάξης και μάλιστα να πάρει τη μορφή αντιπαράθεσης (debate) με θέμα: Υπέρ ή κατά της διαδικτυακής φιλίας; (εκτός διδακτικού χρόνου). Η τρίτη φάση, Συνθέτω, ο καθηγητής προκηρύσσει διαγωνισμό μεταξύ των ομάδων για τη δημιουργία διαδραστικής αφίσας thinklink, η οποία θα περιλαμβάνει όλες τις δημιουργίες των μαθητών από την α και β φάση, οι οποίες έχουν αποθηκευτεί στο dropbox του καθηγητή. Η αφίσα μπορεί να συμπληρωθεί με τραγούδια εικόνες ή ό,τι άλλο θέλουν οι μαθητές και μπο ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12 - 15
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8045
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Χωρίς αντιστοίχιση No matchingΧωρίς αντιστοίχιση
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΣΑΒΒΕΛΗ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΣΑΒΒΕΛΗ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΣΑΒΒΕΛΗ
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΣΑΒΒΕΛΗ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ