Επικοινωνια
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η ιδέα που διέπει το εκπαιδευτικό σενάριο Οι μαθητές μέσα από τη συγκεκριμένη εφαρμογή θα αναγνωρίσουν την αναγκαιότητα της επικοινωνίας, τους κανόνες που τη διέπουν και διάφορους τρόπους επικοινωνίας, λεκτικής και μη λεκτικής. Το σενάριο θα υλοποιηθεί με τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών. Αναλυτικότερα, θα αξιοποιηθούνεργαλεία Web 2.0, διάφοροι χρήσιμοι ιστότοποι και βίντεο, χωρίς να παραβλέπεται η χρήση των παραδοσιακών μέσων διδασκαλίας. Το υπολογιστικό περιβάλλον που θα αξιοποιηθεί για τη διδασκαλία της συγκεκριμένης ενότητας έχει πολυμεσικό χαρακτήρα και τα ψηφιακά εργαλεία Web 2.0 παρέχουν τη δυνατότητα παρέμβασης του χρήστη και τη δυνατότητα συνδημιουργίας. Είναι ιδιαιτέρως ελκυστικά για τα παιδιά, κεντρίζουν το ενδιαφέρον τους και κινητοποιούν τις αισθήσεις τους (πολυαισθητηριακή μάθηση). Τέλος, να σημειώσουμε ότι οι μαθητές θα εργαστούν σε 5 ομάδες των 3 ατόμων. Με άλλα λόγια, απομακρύνουμε το δασκαλοκεντρικό μοντέλο διδασκαλίας και εφαρμόζουμε την ομαδοσυνεργατική μέθοδο. Τα παιδιά καλούνται να συνεργαστούν αρμονικά και να μάθουν να σέβονται το ένα το άλλο. Στόχος μας επίσης είναι και η κοινωνικοποίηση των μαθητών μέσω της αλληλεπίδρασης - συνεργασίας στη λήψη αποφάσεων. Ο δάσκαλος αναλαμβάνει το ρόλο του καθοδηγητή και του διαμεσολαβητή σε όλη την εκπαιδευτική διαδικασία και στοχεύει στην οικοδόμηση της νέας γνώσης δίνοντας την ευκαιρία στους μαθητές για ευρύτερη στόχαση και κριτική στάση. Συμβατότητα με το Α.Π.Σ. και το Δ.Ε.Π.Π.Σ. Το περιεχόμενο του εκπαιδευτικού σεναρίου είναι απόλυτα συμβατό με το Δ.Ε.Π.Π.Σ. και το Α.Π.Σ. του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος της Γ’ τάξης, διότι αναφέρεται στη διδασκαλία υπάρχουσας διδακτικής ενότητας του σχολικού εγχειριδίου. Αναλυτικότερα, όπως έχουμε ήδη αναφέρει θα ασχοληθούμε με την 8η Ενότητα «Επικοινωνούμε και Ενημερωνόμαστε» (σελ. 131) του βιβλίου της Μελέτης Περιβάλλοντος Γ΄ τάξης και συγκεκριμένα με τα Κεφάλαια: 1. «Οι άνθρωποι επικοινωνούμε» (σελ. 132-135) 2. «Ξεπερνάμε τ ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9 - 12
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
2:16:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8046
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentΠεριβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη > Συνεργασία για τους Στόχους της Αειφόρου Ανάπτυξης Partnerships for the Sustainable Development GoalsΣυνεργασία για τους Στόχους της Αειφόρου Ανάπτυξης
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΑΦΡΟΔΙΤΗ-ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗ ΚΑΡΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΑΦΡΟΔΙΤΗ-ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗ ΚΑΡΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΑΦΡΟΔΙΤΗ-ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗ ΚΑΡΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΑΦΡΟΔΙΤΗ-ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗ ΚΑΡΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ