«Έχω τ’ ονειρο μου, το ποδηλατο μου»
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η παρούσα ερευνητική εργασία εξετάζει τον πολυσχιδήρόλο του ποδηλάτου στη ζωή των νέων και, γενικά, των κατοίκων μιας σύγχρονης ελληνικής πόλης. Λαμβάνοντας υπόψη την προϋπάρχουσα κουλτούρα των μαθητών και το αστικό περιβάλλον στο οποίο ζουν και δραστηριοποιούνται πολλοί από αυτούς, η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό τη διερεύνηση από τους μαθητές των πολλών ωφελειών του ποδηλάτου, εστιάζοντας κυρίως στη συνειδητή χρήσητου κατά τη διάρκεια της εφηβικής και ενήλικηςζωής. Στόχοι της εργασίας είναι να διαπιστώσουν οι μαθητές ότι το ποδήλατο δεν αποτελεί μόνο μια ευχάριστη ανάμνηση των παιδικών χρόνων, αλλά και ένα οικολογικό μέσο μετακίνησης με πληθώραωφελειώνγια το περιβάλλον και τη σωματική και ψυχική υγεία του σύγχρονου ανθρώπου.Απόρροια των στόχων αυτών είναι η διατύπωση των παρακάτω ερευνητικών ερωτημάτων: 1. Το ποδήλατο αποτελεί για τον σύγχρονο άνθρωπο διασκέδαση, μέσο μετακίνησης ή μέσο εκγύμνασης; 2. Γνωρίζουν οι νέοι αυτής της ηλικίας πώς θα κυκλοφορούν με το ποδήλατό τους με ασφάλεια και με τα μέγιστα δυνατά οφέλη γι' αυτούς και το κοινωνικό σύνολο; 3. Υπάρχουν οι κατάλληλες ποδηλατικές υποδομές στις πόλεις της Ελλάδας και τι μπορεί να μας διδάξει η ευρωπαϊκή εμπειρία; 4. Ποιες ατομικές και συλλογικές δράσεις μπορούν να προτείνουν, ώστε να μεγιστοποιηθεί η χρήση του ποδηλάτου και τα ευεργετικά αποτελέσματά του; Όλα τα παραπάνω θα διεξαχθούν στο διδακτικό πλαίσιο της φθίνουσας καθοδήγησης, της διαφοροποιημένης μάθησης και της ομαδοσυνεργατικής προσέγγισης(1). Το παρόν σενάριο λαμβάνει χώρα μετά την ιδεοθύελλα (brainstorming), τον χωρισμό σε ομάδες και την επιλογή υποθέματος από κάθε ομάδα. Με το πέρας της ερευνητικής εργασίας αναμένεται οι μαθητές ως μικροί «επιστήμονες» και «ερευνητές»(2)να ανακαλύψουν την αξία του ποδηλάτου για την υγεία τους και το περιβάλλον. Ακόμα, αναμένεται - κάποιοι έστω από τους μαθητές - να επαν/εντάξουν το ποδήλατο στην καθημερινή τους ζωή και να γίνουν οι ίδιοι με το παράδειγμά τους και τη δράση τους κήρυ ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
15 - 18
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
9:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8068
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Χωρίς αντιστοίχιση No matchingΧωρίς αντιστοίχιση
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΒΑΡΟΣ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΒΑΡΟΣ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΒΑΡΟΣ
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΒΑΡΟΣ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ