Ανθρωπινο σωμα: '' Η τελειοτερη μηχανη ''
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η συγκεκριμένη εργασία στόχο έχει να βοηθήσει τα παιδιά της μικρής ηλικίας να κατανοήσουν το σώμα τους μέσα από παιγνιώδη τρόπο, ο οποίος όμως δεν στερείται παιδαγωγικής προσέγγισης. Για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη της προτεινόμενης παιδαγωγικής δραστηριότητας, αξιοποιήθηκαν κάποιες θεωρίες μάθησης με χρήση συγκεκριμένων λογισμικών. Ένας βασικός θεωρητικός άξονας στον οποίο δομήθηκε η συγκεκριμένη εργασία είναι η ανακαλυπτική μάθηση του Bruner, σύμφωνα με τον οποίο τα τρία στάδια της διανοητικής ανάπτυξης είναι: α. Πραξιακό, όπου το άτομο μαθαίνει για τον κόσμο μέσω των ενεργειών πάνω στα αντικείμενα. β. Εικονικό, όπου η μάθηση εμφανίζεται μέσα από τη χρησιμοποίηση των προτύπων και των εικόνων. γ. Συμβολικό, που περιγράφει την ικανότητα να μπορεί κάποιος να σκέφτεται με αφηρημένους όρους. Ο δάσκαλος- εμψυχωτής, δεν παρέχει έτοιμες τις πληροφορίες στο μαθητή αλλά τον βοηθά μέσω της προσωπικής διερεύνησης να ανακαλύψει τι υπάρχει πίσω από τα φαινόμενα. Έτσι ο μαθητής με την υιοθέτηση της ανακαλυπτικής μεθόδου (πείραμα, δοκιμή, επαλήθευση ή διάψευση) , την ανάπτυξη των απαραίτητων εσωτερικών κινήτρων και με τη συμβολή του δασκάλου -διευκολυντή συμμετέχει στην παραγόμενη γνώση και ανακαλύπτει τον κόσμο. Με τις δυνατότητες που του προσφέρονται από τις νέες τεχνολογίες έρχεται σε επαφή με κείμενα, εικόνες, βίντεο και παιγνιώδη φύλλα εργασίας που του προσφέρουν όχι μόνο τις πληροφορίες που προβλέπει το αναλυτικό πρόγραμμα για το συγκεκριμένο θέμα, αλλά και ερεθίσματα για να διερευνήσει προσωπικά το θέμα και να διαχειριστεί τις πληροφορίες όπως ο ίδιος επιθυμεί. Μια τέτοια διαδικασία κρίνεται ότι προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες για βιωματική μάθηση, αφού το παιδί είναι ενεργό υποκείμενο που με τις πράξεις του, που ανταποκρίνονται περισσότερο στα ενδιαφέροντα του, διαμορφώνει τη γνωστική του πραγματικότητα. Ακόμα ενθαρρύνεται να οικοδομήσει γνώσεις και έννοιες με ένα περισσότερο προσωπικό και συμμετοχικό τρόπο από αυτόν που η παραδοσιακή διδασκα ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
0 - 20
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8071
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Προσχολική Εκπαίδευση Pre-school educationΠροσχολική Εκπαίδευση
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: Βασιλική Μπουλτή
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: Βασιλική Μπουλτή
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: Βασιλική Μπουλτή
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: Βασιλική Μπουλτή
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ