Απο την εννοια της συναρτησης στην εννοια της εξισωσης
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η σύνδεση του συγκεκριμένου Διδακτικού Σεναρίου είναι απόλυτη με το ΑΠΣ του μαθήματος των Μαθηματικών της Στ΄ τάξης σε ό,τι αφορά στους στόχους και τους θεματικούς άξονες του κεφαλαίου 25 («Η εξερεύνηση του άγνωστου!» Η έννοια της μεταβλητής) αλλά και μέρους των υπολοίπων κεφαλαίων της 2ης θεματικής ενότητας, δεδομένου ότι η έννοια της εξίσωσης διαχέεται σε καθένα απ΄ αυτά). Συνδέεται, επίσης, με το ΔΕΠΠΣ σε ό,τι αφορά στην υιοθέτηση της επιστημονικής μεθοδολογίας και των διερευνητικών στρατηγικών που απαιτούνται για την προσέγγιση της γνώσης καθώς, επίσης, σε ότι αφορά στην αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά την εκπαιδευτική διαδικασία. Δυνατότητες επέκτασης του σεναρίου Oι συναρτήσεις έχουν άμεση σχέση με ποικίλες εκφάνσεις τις καθημερινής ζωής κι έτσι υπάρχουν διάφορες δυνατότητες εξακτίνωσης του συγκεκριμένου σεναρίου σε άλλα διδακτικά αντικείμενα. Μπορεί εύκολα, για παράδειγμα, να συνδυαστεί με τη φυσική (π.χ. σχέσεις μεγεθών μεταξύ τους) ή τη γεωμετρία (π.χ. σχέση διαστάσεων σχημάτων με την περίμετρο ή το εμβαδό τους). ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ -Isler I., Marum T., Stephens A., Blanton M., Knuth E., Gardiner M., The string task, Not just for high school, in Teaching Children Mathematics, National Council of Teachers of Mathematics, Dec.2014-Jan.2015 -Van De Walle J., Μαθηματικά για το Δημοτικό και το Γυμνάσιο: Μια Εξελικτική Διαδικασία, Τυπωθήτω-Γιώργος Δαρδανός, Αθήνα -Αβδημιώτης Σ., Μετάβαση από ένα μοντέλο γενικής χρήσης στην εξατομίκευση μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: βασικές και πρόσθετες δυνατότητες, παιδαγωγικά οφέλη και συμπεράσματα, Πρακτικά 7ου Πανελληνίου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ: «Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη», Σύρος, 2013 -Αναγνωστοπούλου Μ., Η Ομαδική Διδασκαλία Στην Εκπαίδευση, Αφοί Κυριακίδη, Θεσσαλονίκη, 2001 -Βασικό Επιμορφωτικό Υλικό, Τόμος Α΄: Γενικό μέρος, «Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών στις 8Π.Σ., 3Π.Σ.Εξ.,2Π.Σ.Εις.», Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, 2011 -Α.5 Η αξιοποίηση τ ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9 - 12
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8081
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Μαθηματικά MathematicsΜαθηματικά > Άλγεβρα AlgebraΆλγεβρα > Η έννοια της εξίσωσης The concept of equationΗ έννοια της εξίσωσης
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΣΥΝΟΔΙΟΣ ΑΒΔΗΜΙΩΤΗΣ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΣΥΝΟΔΙΟΣ ΑΒΔΗΜΙΩΤΗΣ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΣΥΝΟΔΙΟΣ ΑΒΔΗΜΙΩΤΗΣ
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΣΥΝΟΔΙΟΣ ΑΒΔΗΜΙΩΤΗΣ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ