Δημιουργωντας ενα ραδιοφωνικο σποτ - Επεξεργασια ηχου με το λογισμικο επεξεργασιας ηχου Audacity και ιστοεξερευνηση
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το σενάριο προσεγγίζει την ένοια "ψηφιακός ήχος" και αποτελεί μια γνωριμία με περιβάλλοντα επεξεργασίας ήχου με με ένα υποθετικό παράδειγμα από την πραγματική ζωή. Οι μαθητές καλούνται να γίνουν "ραδιοφωνικοί παραγωγοί" και να δημιουργήσουν ένα ραδιοφωνικό σποτ. Το σενάριο αναπτύχθηκε με την τεχνική της ιστοεξερεύνησης.Η εύρεση όλων των απαραίτητων πληροφοριών αλλά και όλες οι οδηγίες για τον τρόπο εργασίας και ολοκλήρωσης της "αποστολής" των μαθητών βρίσκονται στον δικτυακό τόπο :http://zunal.com/webquest.php?w=237914 Το διδακτικό σενάριο σχεδιάστηκε ώστε να αξιοποιηθεί: Στην Πληροφορική Ε και Στ’ Δημοτικού στα πλαίσια του άξονα μαθησιακού στόχου “Δημιουργώ και εκφράζομαι με τις ΤΠΕ - Δημιουργώ και εκφράζομαι με πολυμέσα “ και συγκεκριμένα των στόχων της “Χρήσης εξοπλισμού πολυμέσων”, “Δημιουργίας και επεξεργασίας αρχείων ήχου” Στην Πληροφορική Β’ Γυμνασίου στα πλαίσια του άξονα μαθησιακού στόχου “Δημιουργώ και εκφράζομαι με πολυμέσα”. Πιο συγκεκριμένα στο κεφάλαιο “Πολυμέσα - Ήχος” ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΙ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Με άξονα το γνωστικό αντικείμενο «Tο ψηφιακό είναι αιώνιο. Τα χρώματα ξεθωριάζουν, τα φιλμ μαυρίζουν, τα μουσικά όργανα φθείρονται, το χαρτί αποσυντίθενται. Αλλά η ψηφιακή μορφή των πραγμάτων είναι αιώνια και αναλλοίωτη. Η ψηφιοποίηση του κόσμου είναι ένα θαύμα και, είτε μας αρέσει είτε όχι, είναι ένα κατόρθωμα του πνεύματος.», Νίκος Δήμου H ψηφιοποίηση περιεχομένου αποτελεί αναμφισβήτητα ένα από τα σημαντικότερα επιτεύγματα της σύγχρονης τεχνολογίας. Ο ψηφιακός ήχος σήμερα βρίσκει εφαρμογή σε πολλούς τομείς. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι η δισκογραφία, το ραδιόφωνο, η τηλεόραση, το διαδίκτυο, η κινηματογραφική παραγωγή κ.α. Εϊναι επίσης ένα από τα βασικά στοιχεία των εφαρμογών πολυμέσων, μαζί με το κείμενο, την εικόνα, την κινούμενη εικόνα και το βίντεο. Τα πολυμέσα εμπλέκονται & εφαρμόζονται σε πολλούς διαφορετικούς τομείς στην καθημερινή μας ζωή, όπως εκπαίδευση & επιμόρφωση, επαγγελματ ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12 - 15
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
1:30:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8084
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών-ΤΠΕ Information & Communication Technologies (ICT)Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών-ΤΠΕ > Πολυμέσα MultimediaΠολυμέσα > Ήχος SoundΉχος
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: Αναγνώστης Γενιτζές
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: Αναγνώστης Γενιτζές
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: Αναγνώστης Γενιτζές
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: Αναγνώστης Γενιτζές
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ