Επιλυση προβληματος με την αξιοποιηση Web 2.0 εργαλειων
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το σενάριο με τίτλο «Επίλυση προβλήματος με την αξιοποίηση Web 2.0 εργαλείων» προτείνεται να υλοποιηθεί από τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης του δημοτικού σχολείου. Το διδακτικό σενάριο είναι συμβατό με το Α.Π.Σ., το Δ.Ε.Π.Π., όσο και με το Πρόγραμμα Σπουδών των νέων διδακτικών αντικειμένων που έχουν εισαχθεί στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία που λειτουργούν με Ε.Α.Ε.Π. Το παρόν διδακτικό σενάριο έχει σχέση με τον άξονα «Επικοινωνώ και συνεργάζομαι με ΤΠΕ ». Οι μαθητές καλούνται να προτείνουν έναν προορισμό για την τελική εκδρομή στην διεύθυνση του σχολείου. Κάθε ομάδα επιλέγει ένα διαφορετικό προορισμό και βρίσκει πληροφορίες όπως η απόσταση του από το σχολείο με τη χρήση διαδραστικών χαρτών. Στη συνέχεια τα δεδομένα που έχουν συλλέξει τα αναπαριστούν σε μορφή γραφήματος με την χρήση των λογιστικών φύλλωνκαι δημιουργείτε ένα κολλάζ με την τοποθεσία του κάθε προορισμού. Με την μέθοδο της χιονοστιβάδας ορίζονται τα κριτήρια που πρέπει να ικανοποιεί ένας προορισμός και συμπληρώνετε ένα ερωτηματολόγιο για το αν ο προορισμός που έχει επιλέξει η κάθε ομάδα ικανοποιεί κάποιες βασικές προϋποθέσεις. Με βάση τις πληροφορίες που έχει συλλέξει η κάθε ομάδα και μετά την αξιολόγηση των ερωτηματολογίων ακολουθεί ηλεκτρονική ψηφοφορία. Επιλέγεται να προταθεί στην διεύθυνση του σχολείου ο προορισμός με τους περισσότερους ψήφους. Με την αξιοποίηση λογισμικού ηλεκτρονικής χαρτογράφησης και μέσα από τις δυνατότητες που δίνει μπορούν να κατανοήσουν ευκολότερα έννοιες όπως κλίμακα, χιλιομετρική απόσταση, προσανατολισμός σε χάρτη. Πληροφορίες όπως η χιλιομετρική απόσταση κάθε προορισμού θα αναπαρασταθούν σε μορφή γραφήματος.Με την χρήση εργαλείων που συνδυάσουν πολλαπλά αναπαραστατικά συστήματα (εικονικά, γραφικές παραστάσεις , υπολογιστικά) οι μαθητές δημιουργούν ισχυρή αναπαράσταση των εννοιών. (Κορδάκη, 2003) Με συλλογική συζήτηση και με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού, οι μαθητές θα πρέπει να καθορίσουν τα συγκεκριμένα κριτήρια που πρέπει να ικανοποιεί ο προτεινόμενος προορισμός. Με ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9 - 12
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8105
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών-ΤΠΕ Information & Communication Technologies (ICT)Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών-ΤΠΕ > Πληροφορία InformationΠληροφορία > Οργάνωση πληροφορίας Organization of informationΟργάνωση πληροφορίας
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΑΝΤΩΝΗΣ ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΑΝΤΩΝΗΣ ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΑΝΤΩΝΗΣ ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΑΝΤΩΝΗΣ ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ