ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΕΝΙΤΕΜΈΝΗ ΑΔΕΡΦΗ ΜΑΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η παρούσα εργασία σκοπό έχει τη προσέγγιση του ποιήματος "Μπροστά στις Καρυάτιδες" με τη θεωρία της Πολλαπλής Νοημοσύνης του Gardner σε μαθητές δημοτικού σχολείου. Αξιοποιώντας το ποίημα του Ιωάννη Πολέμη "Μπροστά στις Καρυάτιδες"που βρίσκεται στο Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων της Ε΄-ΣΤ΄ τάξης σελ. 238-239, μπορεί ναξετυλιχθεί η λαϊκή παράδοση και ο πολιτισμός μας με τις 9 νοημοσύνες του Gardner. Με τις προτεινόμενες δραστηριότητες οι μαθητές/τριες θα γνωρίσουν το Ερέχθειο, τις Καρυάτιδες, τη χρυσή τομή, το χρυσό"Φ" τα Μεγάλα Παναθήναια και το θρησκευτικό χορό των Καρυατίδων. Μπροστά στις Καρυάτιδες, τις μαρμαρένιες κόρες, σταθήκαμε θαυμάζοντας κι οι δυο μας ώρες κι ώρες. Ακίνητα τα μάτια σου έδειχναν κάποια λύπη για κείνη που μας έκλεψαν κι από τις άλλες λείπει στην ξενιτιά, στη σκοτεινιά, στα πέρατα του κόσμου.... Στοιχεία της γλωσσικής, μαθηματικής, μουσικής, χωρικής, κιναισθητικής, ενδοπροσωπικής, διαπροσωπικής, νατουραλιστικής και υπαρξιακής νοημοσύνης μπορούν να διδαχτούν αξιοποιώντας τα μνημεία της Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς μας. Τα τελευταία χρόνια η χαρτογράφηση της νοημοσύνης συνιστά μια πρόκληση για όσους αντιλαμβάνονται τη νοημοσύνη με τη στενή της θεώρηση και απαιτεί από εμάς τους εκπαιδευτικούς να βοηθήσουμε τους μαθητές μας να αναπτυχθούν συνολικά, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα τις ικανότητές τους και ενισχύοντας τις δεξιότητες και τις επιλογές τους ώστε να γίνει η διαδικασία της μάθησης πιο ελκυστική και πιο δημιουργική για κάθε μαθητή μας. Εκπαιδευτικοί διαφορετικών ειδικοτήτων μπορούν να διερευνήσουν ποικίλα πεδία ενδιαφέροντος των μαθητών για να γίνει το μάθημά τους πιο ελκυστικό προς τους μαθητές/τριες, αξιοποιώντας παραγωγικές μέθοδοι διδασκαλίας όπως τη μέθοδος της καθοδηγούμενης εφευρετικότητας Guided Discovery, Style F και της αποκλίνουσας παραγωγικότητας Divergent production, style H. "Μην κάνεις λοιπόν χρήση βίας, στη διδασκαλία των παιδιών αλλά να τ' ανατρέφεις με παιχνίδια, για να μπορέ ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9 - 12
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8135
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Ιστορία HistoryΙστορία
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΓΚΟΥ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΓΚΟΥ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΓΚΟΥ
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΓΚΟΥ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ