Τεχνικες μεταγωγης πληροφοριας σε δικτυο υπολογιστων – παρουσιαση σε Prezi
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το παρόν σενάριο υλοποιείται σε τμήμα 20 μαθητών στο εργαστήριο πληροφορικής. Το μάθημα ξεκινάει με μια μικρή υπενθύμιση από τον διδάσκοντα σχετικά με τις βασικές έννοιες των δικτύων με σκοπό να υπάρξει σύνδεση με τα προηγούμενα. Κατόπιν, ο διδάσκοντας κάνει μια μικρή εισαγωγή στο θέμα της «μεταγωγής πληροφοριών» μέσω του δικτύου υπολογιστών, ώστε να προετοιμάσει τους μαθητές για το θέμα που θα τους απασχολήσει στην τρέχουσα διδακτική ώρα. Επίσης τους ξεκαθαρίζει ότι θα αναλάβουν αυτοί τον ρόλο του διδάσκοντα, παρουσιάζοντας μάλιστα το περιεχόμενο της διδακτικής ενότητας με χρήση Νέων Τεχνολογιών. Για το σκοπό αυτό, χωρίζει τους μαθητές σε ομάδες των 4 ατόμων και τους προτρέπει να σχηματίσουν κύκλους με τις καρέκλες τους, ώστε να είναι αποδοτικότερος ο τρόπος εργασίας τους (ο τρόπος χωρισμού των ομάδων, έχει γίνει από τον διδάσκοντα με σκοπό να υπάρχει ομοιογένεια «γνώσης» και «συμμετοχής» στις ομάδες). Κατόπιν, αναθέτει στην κάθε ομάδα μελέτης, το κομμάτι της ενότητας που πρέπει να μελετήσει (ο διδάσκοντας φροντίζει τα κομμάτια αυτά να είναι ισοδύναμα και όχι μεγάλα σε μέγεθος, ώστε να μην αποθαρρυνθούν οι μαθητές). Σε αυτό το σημείο, πρέπει να γίνει ξεκάθαρος στους μαθητές, ο τρόπος εργασίας σε κάθε ομάδα καθώς και ο τελικός στόχος αυτής της προσπάθειας: να παρουσιαστούν από κάθε ομάδα στην ολομέλεια της τάξης, τα κύρια σημεία της ενότητας που έχει αναλάβει, με τη βοήθεια λογισμικού παρουσιάσεων. Επειδή όλες αυτές οι απαιτήσεις, πιθανόν θα «μπλοκάρουν» τους μαθητές, ο διδάσκοντας εξηγεί ότι όλα αυτά θα υλοποιηθούν σε διάρκεια δύο διδακτικών ωρών, επομένως κατά την πρώτη ώρα αρκεί η ουσιαστική μελέτη των ενοτήτων από τις ομάδες και η επισήμανση-υπογράμμιση των βασικών τους σημείων. Δίνεται λοιπόν χρονικό περιθώριο 20 με 25 λεπτών στις ομάδες να μελετήσουν το κομμάτι της ενότητας που τους αντιστοιχεί, ώστε να ξεχωρίσουν-υπογραμμίσουν τα κύρια σημεία των παραγράφων με τις οποίες θα ασχοληθούν. Καθ΄ όλη τη διάρκεια μελέτης από τις ομάδες, ο διδάσκοντας λειτουργεί ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
15 - 18
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
1:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8142
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών-ΤΠΕ Information & Communication Technologies (ICT)Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών-ΤΠΕ > Δίκτυα υπολογιστών Computer networksΔίκτυα υπολογιστών > Τεχνολογίες δικτύων Network technologiesΤεχνολογίες δικτύων
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: Νίκος Κασμερίδης
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: Νίκος Κασμερίδης
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: Νίκος Κασμερίδης
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: Νίκος Κασμερίδης
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ