Συμμετριες Συναρτησης
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Σε αυτό το διδακτικό ψηφιακό σενάριο θα μελετηθούν οι συμμετρίες μιας συνάρτησης ως προς τους άξονες x'x, y'y και την αρχή των αξόνων. Με αυτό τον τρόπο μελετώνται οι έννοιες της άρτιας και της περιττής συνάρτησης. Καινοτομίες: σύγχρονες προσεγγίσεις των εννοιών με δυναμικό τρόπο, απειρία μετασχηματισμών, πολλαπλές αναπαραστάσεις, πειραματισμοί, ομαδοσυνεργατική μάθηση, φύλλα εργασίας με οδηγίες χρήσης της εφαρμογής και ερωτήσεις για τις προς ανακάλυψη έννοιες, καθηγητής σε ρόλο εξυπηρετητή – διευκολυντή της μάθησης. Προστιθέμενη αξία: Οι μαθητές περνούν από τα στατικά σχήματα του συμβατικού σχολικού βιβλίου, τις χρονοβόρες διαδικασίες κατασκευής γραφικών παραστάσεων με χαρτί – μολύβι που είναι συνήθως ανακριβείς στην περίπτωση των συμμετριών, στις κατασκευές των δυναμικά μεταβαλλόμενων γεωμετρικών σχημάτων. Οι δυνητικά άπειροι μετασχηματισμοί των δυναμικά μεταβαλλόμενων σχημάτων, όπως για παράδειγμα μέσω της μετατόπισης ενός σημείου επιτρέπουν τη διερεύνηση, τον πειραματισμό και τελικά την ανακάλυψη των μαθηματικών σχέσεων που διέπουν τις άρτιες και περιττές συναρτήσεις καθώς και των γεωμετρικών ιδιοτήτων τους που αφορούν τις συμμετρίες σημείων και συναρτήσεων. Οι πολλαπλές αναπαραστάσεις στοιχείων της εφαρμογής (αλγεβρική έκφραση, πίνακας τιμών συνάρτησης καιγεωμετρική αναπαράσταση) οδηγούν σε εικασίες και υποθέσεις για τις αντίστοιχες αλγεβρικές σχέσεις. Το σενάριο συμβάλλει στην αλλαγή ή βελτίωση της στάσης των μαθητών απέναντι στην Άλγεβρα, διότι παρακινεί τους μαθητές να εμπλακούν ενεργά στη διαδικασία της μάθησης (αλληλεπίδραση μαθητή-φύλλου εργασίας-εφαρμογής στον υπολογιστή) και επιπλέον επιτρέπει σε όλους τους μαθητές να συμμετέχουν, να πειραματιστούν και να ανακαλύψουν ακόμα και αν δεν έχουν παρακολουθήσει επαρκώς την γραμμική ανάπτυξη της ύλης από το σχολικό βιβλίο. Οργάνωση της τάξης Οι μαθητές: Θα εργαστούν σε ομάδες των 2-3 ατόμων σε κάθε Η/Υ (ομαδοσυνεργατική μάθηση). Η σύνθεση κάθε ομάδας είναι ανομοιογενής ως ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
15 - 18
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
1:30:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8194
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Μαθηματικά MathematicsΜαθηματικά > Άλγεβρα AlgebraΆλγεβρα > Συμμετρίες συνάρτησης Symmetries of functionΣυμμετρίες συνάρτησης
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗΣ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗΣ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗΣ
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗΣ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ