«Ας σπασουμε τον παγο: Γνωριμια με τις οργανικες ενωσεις»
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το σενάριο απευθύνεται σε μαθητές της Β΄ Λυκείου Γενικού Λυκείου. Οι μαθητές μπορούν να εργαστούν σε ομάδες των τριών ατόμων στην αίθουσα των Η/Υ. Για την εφαρμογή του διδακτικού σεναρίου θα αξιοποιηθούν διδακτικά τέσσερα αρχεία Βίντεο, δύο εφαρμογές μαθησιακού αντικειμένου από το αποθετήριο του Φωτόδεντρου (Ψηφιακό Σχολείο), το λογισμικό Χημείας Β-Γ Γυμνασίου καθώς και διαδραστικά εργαλεία της ψηφιακής πλατφόρμας Αίσωπος. Σε περίπτωση που η αίθουσα των Η/Υ του σχολείου δεν είναι διαθέσιμη το σενάριο μπορεί να εκτελεστεί στην αίθουσα διδασκαλίας με τη χρήση ενός υπολογιστή και προβολικού. Οι μαθητές σε αυτή την περίπτωση εξακολουθούν να εργάζονται σε ομάδες των τριών ατόμων. Το σενάριο περιέχει επίσης τρία Φύλλα Εργασίας που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από το διδάσκοντα συμπληρωματικά στη διδασκαλία του. Η συνολική διάρκεια του σεναρίου υπολογίζεται στις δύο διδακτικές ώρες, κατά προτίμηση συνεχόμενες. Κατά την διεξαγωγή του σεναρίου ο καθηγητής παίζει το ρόλο του συντονιστή και διευκολυντή της μάθησης χωρίς να περιορίζεται στο ρόλο του κριτή του «σωστού – λάθους». Κατευθύνει τους μαθητές ώστε ακολουθώντας τις προτεινόμενες δραστηριότητες να συνειδητοποιήσουν και να κατακτήσουν τις νέες γνώσεις. Η προτεινόμενη οργάνωση διδασκαλίας περιλαμβάνει πέντε φάσεις. Στην πρώτη φάση πραγματοποιείται το έναυσμα του ενδιαφέροντος των μαθητών με την προβολή ενός βίντεο. Ακολουθεί μία πολύ σύντομη συζήτηση με σκοπό οι μαθητές να συνειδητοποιήσουν αρχικά το χημικό στοιχείο που παίζει τον κεντρικό ρόλο στην οργανική χημεία. Στη δεύτερη φάση και με σκοπό να κεντριστεί περαιτέρω το ενδιαφέρον των μαθητών γίνεται μία σύντομη ιστορική αναδρομή στους κύρους σταθμούς-ανακαλύψεις της οργανικής χημείας από το 1700 μ.Χ. οι οποίες έδωσαν την απαραίτητη ώθηση για τη ραγδαία ανάπτυξη της οργανικής χημείας. Οι μαθητές γνωρίζουν μερικούς διάσημους χημικούς και τις αντίστοιχες ανακαλύψεις τους. Στην τρίτη φάση με τα τίτλο «Οργανική χημεία και καθημερινότητα» οι μαθητές καλού ...


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
15 - 18
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
1:30:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8205
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Χημεία ChemistryΧημεία > Οργανική χημεία Organic chemistryΟργανική χημεία > Ταξινόμηση ClassificationΤαξινόμηση
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ