Με το σενάριο καταδεικνύεται ο σύνθετος καλλιτεχνικός χαρακτήρας της θεατρικής παράστασης, στην υλοποίηση της οποίας, εκτός από τους ηθοποιούς, συμβάλλουν και πολλοί άλλοι καλλιτέχνες που δε βρίσκονται πάνω στη σκηνή στη διάρκεια της παράστασης. Συμμετέχουν, όμως, στο καλλιτεχνικό της αποτέλεσμα. Στην πρώτη φάση οι μαθητές ενημερώνονται από τον διδάσκοντα, μέσω διαδραστικής παρουσίασης και αναζητούν, μέσα από μία άσκηση συμπλήρωσης κενών την άξία καθενός από τους συντελεστές της παράστασης στη διαμόρφωση του τελικού καλλιτεχνικού προϊόντος. Η τάξη μετατρέπεται σε Δραματική Σχολή. Οι μαθητές επιλέγουν ρόλους και με τη συμπλήρωση βιογραφικού φτιάχνουν τον ρόλο που θα υποδυθούν. Στη δεύτερη φάση, καθηγητές και υποψήφιοι σπουδαστές πλέον της Σχολής προετοιμάζονταιγια τη διαδικασία της ακρόασης, σε γνωστικό και υποκριτικό επίπεδο. Στην τρίτη φάση με τον συντονισμό του διδάσκοντα-διευθυντή της σχολής οργανώνεται η ακρόαση για την εισαγωγή νέων σπουδαστών στη σχολή.