"MAKE YOUR VOICE HEARD"
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Μέσα από τη συνεργατικότητα (σε επίπεδο σχολείου ή διακρατικό συνεργαζόμενοι με σχολεία του εξωτερικού) και με μια πρακτική προσέγγιση (hands on approach), οι μαθητές γνωρίζουν τη δύναμη του γραπτού λόγου, αλλά και των ΜΜΕ δημιουργώντας μια ηλεκτρονκή εφημερίδα.Γίνεται μια διαθεματική προσέγγιση του μαθησιακού υλικού, εφ’ όσον το έργο βασίζεται σε πραγματικές καταστάσεις και προβλήματα της καθημερινής ζωής (περιβάλλον, την υγεία και τη διατροφή, τα κοινωνικά θέματα, την οικονομία, την εκπαίδευση, την τέχνη κ.λπ.) και αποσκοπεί στην από κοινού παραγωγή αυθεντικού υλικού. Αρχικά έρχονται σε επαφή με αυθεντικό υλικό για να εξοικειωθούν με διάφορους τύπους γραπτού λόγου. Στη συνέχεια ενθαρρύνονται να ενεργούν ως υπεύθυνοι πολίτες ερευνώντας και γράφοντας άρθρα για θέματα κοινού ενδιαφέροντος σε τοπικό, εθνικό ή διεθνές επίπεδο. Παράλληλα, λαμβάνοντας υπόψη τους διαφορετικούς τύπους μάθησης, το σενάριο συνδυάζει και τις τρεις περιοχές (γνωστική, συναισθηματική, ψυχοκινητική) στη διαδικασία μάθησης. Οι μαθητές ενθαρρύνονται να αναλάβουν ρόλους, ως μέλη μιας δημοσιογραφικής ομάδας, ανάλογα με τις δεξιότητές και τα ενδιαφέροντά τους. Μέσα από τη συνεργατικότητα γίνονται πιο ενεργοί, παίρνουν πρωτοβουλίες και ευθύνες ανάλογα με το ρόλο τους στην ομάδα και διαπραγματεύονται για το αποτέλεσμα με «συναδέλφους», άλλων ομάδων μέσα από τη μέθοδο jingsaw. As students communicate their ideas, “they learn to clarify, refine, and consolidate their thinking (Cappo & Osterman 1991, p.35).


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
15 - 18
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
text/html
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
8:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8218
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΙΣΩΠΟΣ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Αγγλικά English LanguageΑγγλικά > ΜΜΕ MediaΜΜΕ > Παραγωγή γραπτού λόγου WritingΠαραγωγή γραπτού λόγου
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: Γλυκερία Γκουβάτσου
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: Γλυκερία Γκουβάτσου
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: Γλυκερία Γκουβάτσου
εκδότης/ες: ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: Γλυκερία Γκουβάτσου
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ